«گذر» را در فرهنگسرای بهمن ببینید/ عکس های مستند و طبیعت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۶
با هدف توسعه و گسترش هنر عکاسی؛

«گذر» را در فرهنگسرای بهمن ببینید/ عکس های مستند و طبیعت

نمایشگاه انفرادی عکس «گذر» از 9 تا 18 آبان در نگارخانه فرهنگسرای بهمن در معرض بازدید عموم علاقه‌مندان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، نمایشگاه انفرادی عکس «گذر» مجموعه ای از آثار پیمان دانشور آقچای از ۹ تا ۱۸ آبان در نگارخانه فرهنگسرای بهمن در معرض بازدید عموم علاقه مندان قرار دارد.

در این نمایشگاه که در سالن نگارستان این نگارخانه برپا شده است، ۲۶ عکس شاسی شده در ابعاد ۵۰ در ۷۰ سانتی متر با موضوع عکس های مستند و طبیعت، که در سطح استان تهران و حوالی آن، شهرستان کاشان و استان های مازندران و گیلان و در طی بازه زمانی  ۱۳۹۵ تا اوایل ۱۳۹۷ به ثبت رسیده است، به تماشای عموم گذاشته شده است.

در بخشی از شرح این نمایشگاه که با هدف توسعه و گسترش هنر عکاسی و ثبت بازخورد و نظر بازدیدکنندگان برپا شده، آمده است: «گذر»، نگاهی است کوتاه به آنچه بر یک شیفته عکاسی که درحدود دو سال بر وی گذشته است.

پیمان دانشور آقچای دانشجوی کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته عکاسی دانشگاه هنر تهران است که زیر نظر افرادی چون رضا نبوی، فرهاد سلیمانی، ساسان پناهی و مهدی مقیم نژاد درحال آموختن هنر عکاسی است. وی عکاسی را به صورت آکادمیک از پاییز ۹۳ و همزمان با تحصیل در جهاد دانشگاهی زیرنظر داریوش محمدخانی شروع کرد.

عضویت در انجمن عکاسان نگاه از تیر ۹۶، عضویت فعال در کمیته اجرایی انجمن عکاسان نگاه از آبان ۹۶، عضویت در کانون عکاسان انجمن هنر های نمایشی استان تهران از شهریور ۹۸ و برگزاری نمایشگاه انفرادی عکس با عنوان «آن‌های شخصی» در نگارخانه فانوس فرهنگسرای رازی خرداد ۹۸، شرکت در نمایشگاه گروهی «عکس معماری» انجمن عکاسان نگاه در نگارخانه آفتاب فرهنگسرای آفتاب در خرداد ۹۸، برگزاری نمایشگاه انفرادی عکس با عنوان «از ایران من» در نگارخانه مهر فرهنگ سرای انقلاب در مهر ۹۸ در کارنامه هنری وی به چشم می خورد.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه عکس می توانند همه روزه (بجز ایام تعطیل) از ساعت ٩ تا ١٨ به نگارخانه فرهنگسرای بهمن واقع در میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵٣١٢١٨٠ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است