مثلث دنیرو، پاچینو و اسکورسیزی دیگر شکل نمی‌گیرد! | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۶
دنیرو اعلام کرد:

مثلث دنیرو، پاچینو و اسکورسیزی دیگر شکل نمی‌گیرد!

رابرت دنیرو بازیگر پرآوازه سینما گمان نمی کند دیگر گروه سه نفره خودش، اسکورسیزی و آل پاچینو شکل بگیرد.

به گزارش خبرگزاری  صبا به نقل از گاردین، رابرت دنیرو در جدیدترین مصاحبه خود پیش از اکران فیلم «مرد ایرلندی» گفت فکر نمی کند دیگر فیلمی که او، پاچینو و اسکورسیزی همگی در آن نقش داشته باشند، ساخته شود.

رابرت دنیرو که تهیه کننده، بازیگر نقش اول و یکی از عوامل اصلی ساخت فیلم «مرد ایرلندی» است در این مصاحبه به چگونگی آوردن جو پشی به این فیلم اشاره کرد و گفت: به او گفتم دست بردار، ما دیگر هرگز نمی توانیم این کار را انجام دهیم. (جو پشی مدت ها بود که در بازنشستگی به سر می برد.)

دنیرو درباره همکاری با اسکورسیزی و آل پاچینو در آینده نیز بیان کرد: این فیلم برای آنکه بودجه اش جور شود و ساخته شود، به اندازه کافی سخت بود. من گمان نمی کنم ما همگی در فیلم دیگری مثل این قرار بگیریم. امیدوارم فیلم دیگری را با هم کار کنیم، اما شبیه این فیلم؟ شدنی نیست.

در این مصاحبه آل پاچینو هم درباره همکاری و رابطه اش با دنیرو توضیح داد: ما واقعا با هم صمیمی هستیم. البته همدیگر را خیلی زیاد نمی‌ بینیم، اما وقتی باهم کار می‌ کنیم، متوجه می‌ شویم که چیزهای خاصی را با هم در میان می‌ گذاریم. به هر حال فکر می‌ کنم ما در تمام طول زندگی به یکدیگر کمک کرده‌ ایم.

فیلم حماسی جنایی «مرد ایرلندی» محصول نتفلیکس در بریتانیا از روز ۸ نوامبر اکران می شود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است