فیلم جدید بازیگر برنده اسکار مشخص شد/ کیسی افلک در نقش یک روانپزشک | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۳۴

فیلم جدید بازیگر برنده اسکار مشخص شد/ کیسی افلک در نقش یک روانپزشک

کیسی افلک بازیگر برنده جایزه اسکار و میشل موناهن در فیلم «هر نفسی که می کشی» همبازی می شوند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوود ریپورتر، کیسی افلک، میشل موناهن، سم کلفلین و ورونیکا فِرِس بازیگران فیلم «هر نفسی که می کشی» شدند. فیلمبرداری این فیلم قرار است از ماه آینده در ونکوور کانادا آغاز شود.

کریستین جفز کارگردان فیلم «تمیزکردن آفتاب» قرار است این فیلم را کارگردانی کند. فیلم درباره یک روانپزشک است که موقعیتش به دلیل اینکه بیمارش خودکشی می کند، در معرض خطر قرار می گیرد. زندگی این روانپزشک هنگامی بیشتر دستخوش تغییر قرار می گیرد که وی برادر به جا مانده از بیمار درگذشته اش را به خانه خود دعوت می کند و آن شخص را با همسر (میشل موناهن) و دختر خود آشنا می کند.

ریچارد بی. لوییس که کار تهیه این فیلم را برعهده دارد در بیانیه ای از اینکه این چنین گروه بازیگری را تحت نظر کریستین جفز گرد هم جمع کرده است، ابراز شادمانی کرد.

کیسی افلک برادر بن افلک بیشتر برای بازی در فیلم «منچستر بای دسی» محصول ۲۰۱۷ شناخته می شود، افلک توانست جایزه اسکار نقش اول مرد را برای بازی در این فیلم تصاحب کند.

میشل موناهن بازیگر زن این فیلم نیز بیشتر برای بازی در فیلم های «روز میهن پرستان»، «رفته عزیزم رفته»، «ماموریت: غیرممکن» شناخته می شود.

استودیوی ۱۳فیلمز حقوق پخش جهانی فیلم «هر نفسی که می کشی» را برعهده دارد.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است