کارگردان ایرانی برنده جشنواره فیلم آنلاین آمریکایی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۸

کارگردان ایرانی برنده جشنواره فیلم آنلاین آمریکایی

کارگردان فیلم کوتاه «باران برای تو می‌بارد» برنده بهترین فیلمساز اول ماه اکتبرAmerican Golden Picture International Film Festival شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی فیلم کوتاه باران برای تو می‌بارد،American Golden Picture International Film Festival  یک رویداد سالانه است که به صورت مسابقات ماهانه شکل می گیرد. داوران آن هر ماه فیلم‌ها را انتخاب کرده و به بهترین‌ها جایزه می‌دهند.

فیلم کوتاه «باران برای تو می‌بارد» انتخاب ماه اکتبر ۲۰۱۹ داوران این جشنواره بود و کارگردان آن برنده بهترین فیمساز اول این ماه شد.

همچنین این اثر در جشنواره‌های The Lift-Off Sessions لندن،‘YVE’ چین، Florence Film Awards  ایتالیا و Alter do Chão Film Festival  برزیل (منطقه آمازون) وLatinx21 Shorts Film Festival  آمریکا حضور داشته است.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه «باران برای تو می‌بارد» آمده است: این برگ‌های زرد، به خاطر پاییز نیست که از شاخه می‌افتند. قرار است تو از این کوچه بگذری و آن‌ها پیشی می‌گیرند از یک‌دیگر برای فرش کردنِ مسیرت…گنجشک‌ها از روی عادت نمی‌خوانند، سرودی دسته‌جمعی را تمرین می‌کنند برای خوش‌آمد گفتن به تو.

علی اوسط سیفی و بهجت مجیدی بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش‌ کرده اند.

دیگر عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از نویسنده: عرفان معصومی، مشاور کارگردان: محمد مهدی عسگرپور، مدیر هنری: کیوان مقدم، تدوین: بیژن میرباقری، مدیر تصویربرداری: آرش صادقی، موسیقی: بهزاد عبدی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: لیلا رنگرزان، صدابردار: محمد کیان ارثی، گروه تدوین: سولماز تیرماهی، گرافیک : ایمان یاری، منشی صحنه: فاطمه سیدی، مدیر رسانه ای: مرتضی رنجبران، مدیر تولید: علی حسن زاده، عکاس: امیر فائض، سامان عمویی، تدارکات: عباس یونسی و با سپاس فراوان از یغما گلرویی.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است