«گاندو» اتفاقات جذابی دارد/ گلی ثابتی نقش منفی پرچالشی است | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۰
آزیتا ترکاشوند بازیگر سریال «گاندو»:

«گاندو» اتفاقات جذابی دارد/ گلی ثابتی نقش منفی پرچالشی است

آزیتا ترکاشوند بازیگر نقش گلی ثابتی در سریال «گاندو» می گوید این مجموعه اتفاقات جذابی دارد که بیننده را تا انتها با خود همراه می کند.

به گزارش خبرنگار صبا، آزیتا ترکاشوند بازیگر سینما و تلویزیون که این شب ها با سریال «گاندو» به کارگردانی جواد افشار، تهیه کنندگی مجتبی امینی و نویسندگی آرش قادری مهمان خانه های مردم است، درباره نقش خود توضیحاتی را مطرح کرد.

آزیتا ترکاشوند درباره علت بازی در این سریال به خبرنگار صبا گفت: روزی که فیلمنامه به من پیشنهاد شد به دلیل قصه جذاب و نقش متفاوت و پرچالشی که گلی ثابتی داشت با علاقه آن را پذیرفتم.
وی تاکید کرد: در زمان کار، جواد افشار حتی از یک نگاه بازیگر به سادگی عبور نمی کرد و با وسواس با ما همراه بود.

ترکاشوند افزود: سریال «گاندو» در قسمت اول چک خود را به مخاطب زد و توانست بیننده را با خود همراه کند.

این بازیگر درباره کاراکتر گلی ثابتی بیان کرد: این نقش یک شخصیت منفی متفاوت و جدید است که این نوع به تصویر کشیدن یک کاراکتر منفی زن را خودم برای اولین بار دیده بودم. در طول سریال اتفاقات عجیب و غریبی برای این شخصیت به وجود می آید که بلاشک برای مخاطب هم جذاب است. سریال «گاندو» متناسب با شرایط روز است تا درددل بسیاری از مردم را بازگو کند.

ترکاشوند در پایان بیان کرد: اتفاقات بسیار جذاب و خوبی برای سریال در راه است و امیدوارم مخاطب تا آخرین قسمت با ما همراه باشد و از تماشای سریال لذت ببرد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است