زمان کنسرت «ضرب و فوت» اعلام شد/ رونمایی از «باغ پلاستیکی» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۶

زمان کنسرت «ضرب و فوت» اعلام شد/ رونمایی از «باغ پلاستیکی»

کنسرت گروه «ضرب و فوت» اواخر آبان ماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

یاشار درفشه مدیر برنامه گروه موسیقی «ضرب و فوت» در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا گفت: کنسرت گروه «ضرب و فوت» ۲۵ آبان ماه سال جاری در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران ساعت ۲۰ برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این برنامه به صورت کنسرت و رونمایی از اولین آلبوم رسمی گروه «ضرب و فوت» به نام «باغ پلاستیکی» است که توسط نشر «صدا گستر تهران» و با مشارکت UNAIDS برگزار می شود.

مدیر برنامه گروه «ضرب و فوت» بیان کرد: این گروه در سال ۱۳۹۶ در تهران تشکیل شده است و در این کنسرت رضا تاجبخش، امیر محمدی، علیرضا میرآقا، سروش عمومی و داریوش صالح پور به عنوان نوازندگان این گروه حضور دارند.

درفشه خاطرنشان کرد: در این کنسرت از سازهای پیانو، کیبورد،‌ ساکسفون، کلارینت، ترومپت، فلوگل هورن، فلوت، پرکاشن و ادوات الکترونیک استفاده می شود.

مدیر برنامه گروه «ضرب و فوت» در پایان گفت: در این اجرا سفیران کشورها و نیز مدیران دفاتر سازمان ملل در ایران و همچنین بسیاری از هنرمندان حوزه سینما و موسیقی حضور خواهند داشت.

گروه «ضرب و فوت» در آذرماه سال گذشته، اولین کنسرت رسمی خود را به مناسبت روز جهانی ایدز، با همکاری UNAIDS در فرهنگسرای نیاوران برگزار کرد.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است