ماجرای رابطه ستاره هالیوود با ولیعهد عربستان/ رابطه افلاطونی داشته‌اند! | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۰

ماجرای رابطه ستاره هالیوود با ولیعهد عربستان/ رابطه افلاطونی داشته‌اند!

پدر لیندزی لوهان ستاره پرحاشیه هالیوود گفت که میان دخترش و محمدبن سلمان رابطه عاطفی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ایندیپندنت، پدر لیندزی لوهان بازیگر و خواننده پرحاشیه و جنجالی آمریکایی گفت که دخترش یک «رابطه افلاطونی توام با احترام» با محمدبن سلمان ولیعهد عربستان سعودی دارد. پدر لوهان این گفته ها را به دنبال گمانه زنی ها درباره رابطه عاشقانه و رمانتیک میان دخترش و بن سلمان اعلام کرد.

محمدبن سلمان که متهم به صدور فرمان قتل جمال خاشقچی است گفته می شود قبلا هدایایی از جمله یک کارت اعتباری به لوهان پیکشش کرده است.

البته در ماه آگوست امسال وکیل لوهان هرگونه رابطه ای میان این دو شخصیت مشهور دنیا را تکذیب کرده بود. وکیل لوهان همچنین اعلام کرده بود هیچگونه کارت اعتباری میان این دو نفر رد و بدل نشده است.

حالا در این هفته مایکل لوهان پدر لیندزی لوهان نیز در مصاحبه با نیویورک پست هرگونه رابطه عاطفی میان دخترش و ولیعهد سعودی را رد کرده است.

او گفت: آنها فقط دوست و رفیق هستند. لیندزی دوست های قدرتمند زیادی در خاورمیانه دارد. او به دلیل کاری که در خاورمیانه انجام می داده محمدبن سلمان را ملاقات کرده است. لیندزی برای کمک به مردم آن منطقه به ویژه پناهندگان کار می‌کند.

مایکل لوهان عنوان کرد: هیچ کسی درباره کارهای خوبی که لیندزی در سوریه انجام داده چیزی ننوشته است. آنها فقط می خواهند چیزهای بد شنیده شود. او یک رابطه افلاطونی و همراه با احترام با محمدبن سلمان دارد و چیزی بیشتر از آن وجود ندارد.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است