برگزاری چهار کارگاه همزمان با جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۱

برگزاری چهار کارگاه همزمان با جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

علاقه‌مندان می‌توانند در ایام برگزاری بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، در چهار کارگاه به این جشنواره حضور یابند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، کارگاه‌های آموزشی بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در چهار عنوان با مدیریت پیام دهکردی به عنوان مدیرگروه آموزش و کارگاه‌های بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر برگزار خواهد شد.

در ایام برگزاری بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، شیرین بزرگمهر کارگاه «تئاتر بیرونی»، ساناز بیان کارگاه «زخمِ درام» یا «درامِ زخم»، یوسف باپیری کارگاه تئاتر مستند، مبارزه‌ای برای بازنمایی «حقیقت» یا «واقعیت یا حافظه» و پیام دهکردی کارگاه «بی‌بازیگری» را برگزار خواهند کرد.

کارگاه‌های ذکرشده از ۱۵ تا ۱۸ آبان در نوبت صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن سازمان منطقه آزاد اروند واقع در خرمشهر برگزار خواهد شد.

با توجه به ظرفیت محدود هر چهار کارگاه، علاقه‌مندان باید برای حضور در هر یک از آن‌ها از طریق دبیرخانه مرکزی بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر واقع در منطقه آزاد اروند اقدام به ثبت‌نام کنند.

بیست‌ و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در بخش‌‌های مسابقه نمایش‌‌های صحنه، مسابقه نمایش‌های کوتاه، مسابقه نمایشنامه‌‌نویسی و نمایش‌‌های محیطی و میدانی از ۱۵ تا ۱۹ آبان‌‌ماه ۱۳۹۸ در منطقه آزاد اروند به‌دبیری حمیدرضا آذرنگ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است