سریال تلویزیونی «بازی تاج و تخت» با «خاندان تارگرین» ادامه می‌یابد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۰
ساعاتی پس از لغو یک پیش‌درآمد؛

سریال تلویزیونی «بازی تاج و تخت» با «خاندان تارگرین» ادامه می‌یابد

سریال «بازی تاج و تخت» با پیش‌درآمدی درباره روزهای آغازین دنیای وستروس و خاندان تارگرین جان می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، دنیای سریال تلویزیونی «بازی تاج  تخت» شبکه HBO با ساخت پیش‌درآمدی درباره وقایع قبل از آنچه تاکنون پخش شده است، ادامه می‌یابد. این سریال جدید «خاندان تارگرین» نام دارد و بر اساس کتاب «آتش و خون» جرج آر آر مارتین شکل گرفته است. وقایع این مجموعه جدید مربوط به ۳۰۰ سال قبل از زمان «بازی تاج و تخت» است و داستان خاندان تارگرین را بیان می‌کند.

میگل ساپوچنیک که پیش از این برخی از قسمت‌های «بازی تاج و تخت» همچون نبرد حرامزاده‌ها، هاردهوم و بادهای زمستان را هدایت کرده است، کارگردانی قسمت پایلوت یا همان نخست و برخی دیگر از اپیزودهای این سریال جدید را برعهده دارد.

شبکه HBO تاکنون سفارش ۱۰ قسمت از این مجموعه را داده است. جرج آر آر مارتین و رایان کندال وظیفه خلق و پرورش فضای داستان را دارند. کندال پیش از این مسئولیت خلق ۳ فصل از سریال «کلنی» را داشته است. او همچنین نگارش فیلمنامه «هرکول» استودیو متروگلدوین‌مایر را در کارنامه خود دارد و در حال حاضر مشغول تبدیل رمان تصویری «آنالوگ» به اقتباسی سینمایی برای لاینزگیت است.

کیسی بلوی، رییس بخش برنامه‌ریزی HBO در این‌باره گفت: «بازی تاج و تخت» دنیای غنی و گسترده‌ای دارد و مشتاقیم که ریشه‌های آغازین خاندان تارگرین و سرزمین وستروس را به همراه جرج، میگل و رایان جستجو کنیم.

این خبر درست چند ساعت بعد از گزارشی بیرون آمده که خبر از لغو ساخت پیش درآمد سریال «بازی تاج و تخت» با شرکت نائومی واتس می‌داد. قرار بود داستان این پیش درآمد در هزاران سال قبل از اتفاقات مجموعه اصلی «بازی تاج و تخت» رخ بدهد.

تاکنون ساخت مجموعه‌های مختلفی حول و حوش دنیای «بازی تاج و تخت» مطرح بوده است که اکنون با این تحولات جدید بعید به نظر می‌رسد سایر پروژه‌های مطرح شده در دستور کار قرار گیرند.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است