شبکه ورزش برنده جایزه ویژه جشنواره جهانی فیلم های ورزشی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۰۲

شبکه ورزش برنده جایزه ویژه جشنواره جهانی فیلم های ورزشی شد

جشنواره جهانی فیلم های ورزشی میلان، جایزه ویژه سال ۲۰۱۹ خود را به شبکه ورزش ایران اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم های ورزشی ایران، جشنواره ورزشی میلان که همه ساله با حضور صدها اثر از ۱۱۶ کشور جهان در شهر میلان ایتالیا برگزار می شود علاوه بر نمایش و داوری فیلم های مستند و سینمایی ورزشی، جوایزی را نیز به شبکه های ورزشی برگزیده جهان اهدا می کند.

امسال شبکه ورزش سیما در کنار شبکه های «رای اسپورت ایتالیا» و «DAZN انگلستان» برنده جایزه ویژه سال ۲۰۱۹ این جشنواره شد. این جایزه به دلیل «تولید گزارش های ورزشی با هدف رشد فکری بینندگان به خصوص جوانان، و برجسته سازی ارزش های انسانی، اجتماعی و معنوی ورزش در برنامه های تولیدی» به شبکه ورزش سیمای جمهوری اسلامی ایران تعلق گرفت. این جایزه شب گذشته سه شنبه، ۷ آبان ۹۸ در مراسمی در محل کاخ جشنواره از سوی پروفسور فرانکو آسکانی، رئیس جشنواره و با حضور نمایندگانی از شبکه های ورزشی جهان به احسان شیعه، مدیر شبکه ورزش سیما اهدا شد.

مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم های ورزشی میلان امشب (چهارشنبه، ۸ آبان) با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان می رسد.

جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (FICTS) است. مقر FICTS در میلان ایتالیا است که بیش از ۱۱۶ کشور عضو این فدراسیون هستند. جشنواره ایران به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۲۸ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلمسازان و سینماگران این کشورها است و آثاری از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نیز مهمان این رویداد هستند.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران ۱۱ تا ۱۶ آذر ۱۳۹۸ در تهران و قشم به همت موسسه فرهنگی خانه هنر خیام در بخش خصوصی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است