پروژه نفرین شده هالیوود پس از ۵۰ سال ساخته می شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۷
بدشانسی جک نیکلسون و هافمن

پروژه نفرین شده هالیوود پس از ۵۰ سال ساخته می شود

پروژه «هیولای هاوکلاین» نوشته ریچارد براتیگان که هال اشبی کارگردان برجسته دهه ۷۰ میلادی قرار بود آن را با حضور جک نیکلسون و داستین هافمن بسازد، سرانجام پس از نزدیک به پنجاه سال ساخته می شود.

به گزارش صبا به نقل از ددلاین، کمپانی نیو ریجنسی حقوق اقتباس رمان وسترن گوتیک «هیولای هاوکلاین» اثر ریچارد براتیگان را که سال ها پیش هال اشبی برای روی پرده سینما آوردنش تلاش کرده بود، به دست آورد.

این فیلم را قرار است، روی لی تهیه کننده فیلم «آن»، اندرو تراپانی تهیه کننده فیلم «وینچستر» و استیون شنایدر تهیه کننده «Pet Sematary» تهیه کنند.

حقوق ساخت این رمان را نخستین بار هال اشبی کارگردان فیلم «هارولد و ماد» در سال ۱۹۷۵ یک سال بعد از نوشتن کتاب توسط ریچارد براتیگان خریداری کرده بود. اشبی قرار بود در این فیلم از ستاره هایی چون جک نیکلسون و داستین هافمن استفاده کند. او همچنین در مقطعی جف بریجز و برادرش بو بریجز را نیز برای این فیلم در نظر گرفته بود. 

این پروژه به دنبال مرگ براتیگان در سال ۱۹۸۴ و پس از آن مرگ اشبی در سال ۱۹۸۸ بی سرانجام ماند. با این حال در اواخر دهه ۸۰ تیم برتون یکی از کسانی بود که به دنبال توسعه این پروژه با با بازیگرانی چون جک نیکلسون و کلینت ایستوود بود، که البته هیچگاه محقق نشد.

حقوق این پروژه برای دهه ها میان وارثان اشبی و براتیگان معلق مانده بود. حالا خبر رسیده است که حقوق این پروژه سرانجام در اختیار کمپانی نیو ریجنسی قرار گرفته و این کمپانی نیز قرار است در نهایت اقتباسی از این رمان را روی پرده سینما بیاورد.

«هیولای هاوکلاین» قصه دو هفت تیرکش خبره است که توسط یک دختر ۱۵ ساله استخدام می شوند تا هیولایی را که در زیر خانه خانم هاوکلاین است، بکشند.

محمدامین شکاری

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است