هومن‌ نامداری آلبوم بی‌کلام منتشر می‌کند/ تکراری شدن موسیقی پاپ | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۲
در گفتگو با صبا مطرح شد؛

هومن‌ نامداری آلبوم بی‌کلام منتشر می‌کند/ تکراری شدن موسیقی پاپ

هومن نامداری آهنگساز و تنظیم‌کننده موسیقی از فعالیت‌های هنری اخیر خود و آلبوم شخصی‌اش خبر داد.

هومن نامداری آهنگساز و تنظیم‌کننده موسیقی در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا درباره فعالیت‌های هنری اخیر خود گفت: در حال حاضر مشغول تولید یک آلبوم شخصی اینسترومنتال (بی‌کلام) هستم که به‌زودی به پایان خواهد رسید.

وی همچنین درباره کارهای جدیدش که منتشر شده است نیز توضیح داد: به تازگی قطعه «اسمت که میاد» با صدای روزبه بمانی، قطعه «عاشقم باش» با صدای فرزاد فرخ و قطعه «عکس» با صدای سیامک عباسی با تنظیم من منتشر شده است.

این تنظیم‌کننده درباره فعالیت های آتی اش گفت: در دو پروژه دیگر نیز با روزبه بمانی همکاری دارم و برای تولید یک آلبوم نیز با امید جامع مشغول همکاری هستم. البته برای تولید آلبوم و قطعات جدید دیگر نیز با رضا تاجبخش، امین قباد و سایر دوستان موزیسینم همکاری دارم.

نامداری در پایان درباره اوضاع و احوال این روزهای موسیقی پاپ بیان کرد: به نظر من این روزها فضای موسیقی پاپ دچار تکرار شده است. موسیقی با سلیقه خوانندگان و تهیه‌کنندگان تولید می‌شود و شعر و ملودی‌ها دچار تکرار شده اند، در صورتی که این موزیسین‌ها هستند که باید در تولید قطعه موسیقی خط‌دهنده باشند و این وظیفه برعهده آنها است.

ریحانه علی محمدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است