اسب‌های «عصیان» به گالری آرتیبیشن می روند | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۱

اسب‌های «عصیان» به گالری آرتیبیشن می روند

حسن روح الامین نمایشگاهی از آثار اسب‌های عصیان را در گالری آرتیبیشن به نمایش می گذارد.

به گزارش خبرگزاری صبا، حسن روح‌الامین دانش‌آموخته رشته نقاشی است که فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه تصویرسازی از سال ۸۲ آغاز و ۵ نمایشگاه  انفرادی تصویرسازی برگزار کرد. اما موازی با تصویرسازی، به علاقه خود نیز مشغول بود. او در فاصله سال‌های ۹۵ تاکنون توانسته نمایشگاه‌هایی از آثارش را در آلمان، فرانسه، بلژیک، کانادا، عراق و ایران برگزار کند.

در حراج دهم تهران، بیشترین نرخ رشد را اثری از او از مجموعه عصیان از آن خود کرد. این اثر با نرخ رشد ۲۷۱ درصدی از مجموعه‌ای متفاوت از اسب‌های وحشی با عنوان عصیان انتخاب شده بود.

هم‌اکنون حسن روح الامین با گزینش آثاری از این مجموعه متفاوت خود نمایشگاهی از آثار اسب‌های عصیان را در آرتیبیشن به نمایش خواهد گذاشت.

نگاه خاص و اسطوره‌ای او در خلق آثارِ متفاوت این مجموعه ورود کرده و بوم‌هایش را از کنش و حرکت انباشته است. شمار زیاد اشکال و درهم‌آمیختگی آنها در تابلوهای او نشان از پیروی از شکوهِ سبک باروک دارد. نمایشگاه حاضر که از مجموعه‌ای متفاوت از آثار روح‌الامین انتخاب شده مجموعه‌ای است از اسب‌های وحشی او.

نمایش و فروش آثار نمایشگاه عصیان ساعت ۱۶، روز جمعه ۱۰ آبان ۹۸ افتتاح و تا ۱۹ آبان ماه ادامه دارد.

در ۹ روز پس از افتتاحیه، نمایشگاه از ساعت ۱۱ صبح تا ۸ شب و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای بازدید عموم گشوده خواهد بود.

علاقه مندان می‌توانند به مدت ۱۰ روز برای بازدید از این نمایشگاه به گالری آرتیبیشن واقع در خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی(غرب)، میدان احمدی‌روشن(کتابی)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان قندی(دریا)، پلاک ۶ مراجعه کنند.

همچنین آثار این نمایشگاه برای علاقه مندانی که در تهران سکونت ندارند به‌ صورت آنلاین در سایت آرتیبیشن(www.Artibition.net) به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است