کنسرت سه نوازی «خروش خموش» روی صحنه می رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۳
در فرهنگسرای نیاوران؛

کنسرت سه نوازی «خروش خموش» روی صحنه می رود

کنسرت سه‌نوازی تار، کمانچه و تمبک با نام «خروش خموش» روز جمعه 10 آبان در دو بخش آواز ابوعطا و دستگاه همایون در قالب سه‌نوازی روی صحنه می رود.

به گزارش خبرگزاری صبا، کنسرت سه‌نوازی تار، کمانچه و تمبک با نام «خروش خموش» روز جمعه ۱۰ آبان، ساعت ۲۰ در فرهنگسرای نیاوران در دو بخش روی صحنه می رود.

در بخش اول این کنسرت آواز ابوعطا با یاد ابوالحسن صبا و قطعاتی از وی  و در بخش دوم دستگاه همایون با قطعاتی از آرش غفاری و سینا دانش در قالب سه‌نوازی اجرا می شود.

نوازندگان این کنسرت عبارتند از آرش غفاری نوازنده تار، سینا دانش نوازنده کمانچه و کیوان طاهری نوازنده تمبک.

آرش غفاری متولد سال ۱۳۶۳ در تهران، فراگیری تار را در ۱۱ سالگی نزد محمدرضا ابراهیمی آغاز کرده و سال ۱۳۷۹ آموزش را نزد داریوش طلایی ادامه داده و از اردیبهشت ۱۳۹۰ نزد محمدرضا لطفی بوده است. از جمله فعالیت‌های او می‌توان به همکاری با گروه‌های «بازسازی» و «همنوازان شیدا»، حضور در ضبط آلبوم‌های «هنر گام زمان» و «سایه جان» به آهنگسازی و سرپرستی محمدرضا لطفی، اجرا در «شب ساز ایرانی ۴»، و تدریس تار در مکتبخانه میرزاعبدالله اشاره کرد.

سینا دانش متولد ۱۳۶۶ در قائم‌شهر، فعالیت خود را در زمینه موسیقی و ساز کمانچه از سال ۱۳۷۴ آغاز کرده و نزد معلمانی از جمله موسی محمدی، احمد محسن‌پور، محمدرضا لطفی، هایده رحمتیان و کامران امید به فراگیری موسیقی پرداخته است.

علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است