معرفی مدیر و هیات داوران مسابقه و نمایشگاه پوستر جشنواره تئاتر فجر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۱

معرفی مدیر و هیات داوران مسابقه و نمایشگاه پوستر جشنواره تئاتر فجر

ابراهیم حسینی مدیر مسابقه و نمایشگاه پوستر و سایر اقلام تبلیغاتی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ضمن معرفی هیات داوران این بخش از چاپ آثار منتخب در کتابی مستقل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از دبیرخانه سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، مدیر و هیات داوران مسابقه و نمایشگاه پوستر و سایر اقلام تبلیغاتی سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

ابراهیم حسینی که به عنوان مدیر مسابقه و نمایشگاه پوستر و سایر اقلام تبلیغاتی، سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را همراهی می کند، با معرفی هیات داوران این بخش بیان کرد: ابراهیم حقیقی، آرش تنهایی و اشکان قازانچایی پوسترهای رویدادها و اجراهای نمایشی و قباد شیوا، مازیار تهرانی و بهراد جوانبخت سایر اقلام تبلیغاتی ارسال شده به دبیرخانه سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را داوری می‌کنند.

وی افزود: امسال یازدهمین دوره‌ای است که بخش پوستر به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اضافه شده و این بخش دیگر کاملا شناخته شده است. جشنواره نیز طی دوره‌های گذشته به همه تعهدات خود در این بخش پایبند بوده و هر دوره کتابی را نیز شامل پوسترهای منتخب منتشر کرده است.

مدیر مسابقه و نمایشگاه پوستر و سایر اقلام تبلیغاتی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در ادامه توضیح داد: سال گذشته فرآیند ثبت نام اینترنتی در بخش پوستر که در این دوره نیز اجرا می‌شود، با استقبال رو‌به‌رو شد. در دوره سی‌وهشتم نیز فرآیند ثبت‌نام پوسترها اینترنتی بوده و هر شرکت کننده می‌تواند ۷ اثر را تا تاریخ ۱۵ آبان ماه در سامانه www.fitf.ir  ثبت کند.

حسنی خاطرنشان کرد: بخش سایر اقلام تبلیغاتی نیز به دلیل کاربردی بودن اهمیت زیادی دارد. زیرا پوستر با همه قابلیت‌های تبلیغی خود، با مشکلاتی در زمینه فضای مناسب و امکان نصب در سطح شهر مواجه است و با توجه به محوریت فضای مجازی در تبلیغات امروزی، اقلام تبلیغاتی نظیر وله، تیزر، گیفت‌ها، بروشور، تراکت و… امسال در قالب مسابقه به جشنواره اضافه شده‌اند.

وی درباره شیوه ثبت‌نام اقلام تبلیغاتی در جشنواره نیز گفت: بخش تصویری اقلام به دلیل حجم بالای آثار باید در یک لوح فشرده با مشخصات نمایش و شرکت کننده به دبیرخانه ارسال شود و سپس با کد رهگیری ارایه شده از سوی دبیرخانه در سایت ثبت نام شود اما سایر تبلیغات نظیر استندها، بروشور، تراکت و هر آنچه که تحت عنوان تبلیغات بگنجد، می‌تواند به صورت اینترنتی ثبت شوند. در این نوع از اقلام نیز هر شرکت کننده می‌تواند ۵ اثر را در سایت ثبت کند. در ادامه این فرآیند نیز کد رهگیری در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد و فرآیند ثبت نام تکمیل می‌شود. مهلت ارسال اثر به این بخش نیز طبق فراخوان ۲۰ آبان ماه اعلام شده است.

حسینی در پایان از نمایش آثار منتخب در نمایشگاهی همزمان با ایام جشنواره و چاپ آن‌ها در کتابی مستقل خبر داد.

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند ۱۰ تا ۲۰ بهمن ماه امسال برگزار می‌شود. آدرس سایت جشنواره www.fitf.theater.ir  است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است