جلوی رسیدنم به جایگاه مناسب را گرفتند/ دلیل این رفتار را نمی‌دانم | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۹
کیهان ملکی در گفتگو با صبا:

جلوی رسیدنم به جایگاه مناسب را گرفتند/ دلیل این رفتار را نمی‌دانم

کیهان ملکی می گوید با اینکه در دوره ای در سریال های پرمخاطب بازی می کرد ولی بدون دلیل حضور وی تقلیل یافت.

کیهان ملکی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره نقش خود در سریال «ستایش ۳» گفت: در این سریال من برای نقش دیگری انتخاب شده بودم که چون قبلاً این نقش را تجربه و بازی کرده بودم سعید سلطانی لطف کرد و نقش من را تغییر داد.

بازیگر فیلم «بی خوابی» با اشاره به اینکه همکاری با سعید سلطانی برایش جذاب و نقشش در «ستایش» تاثیرگذار بوده است، تاکید کرد: باید از سعید سلطانی که این فرصت را در اختیار بازیگران حرفه ای قرار داد قدردان بود.

وی در بخش دیگر صحبت هایش درباره پیشنهادهای بازیگری در سال های اخیر توضیخ داد: سال گذشته پر پیشنهادترین سال کاری ام بود ولی چون با یک تئاتر قرارداد بسته بودم نتوانستم پیشنهادها را قبول کنم البته تئاتر هم به دلایلی اجرا نشد.

ملکی افزود: مساله مهم این است که بازیگر جدید باید به عرصه هنر معرفی شود ولی باید به بازیگران قدیمی هم اهمیت داده شود و آنها را نباید نادیده بگیریم. من دغدغه فردی ندارم بلکه دغدغه من نسلی است که عمر و زندگی خود را برای این هنر گذاشته است.

بازیگر فیلم «مرد بارانی» بیان کرد: سال ۱۳۷۲ با تلویزیون شروع به همکاری کردم. آثاری که داشتم از بهترین و پرمخاطب ترین ها بودند اما به نظرم از رسیدن به جایگاه مناسبم جلوگیری شده است و این مقاومت به جایی رسیده که در برنامه های مهمان‌محور اخیر هم نادیده گرفته می شوم.

بازیگر سریال «روزگار جوانی» در پایان گفت: تلویزیون با وجود آگاهی از تاثیر حضور من در پرمخاطب شدن آثاری که در آنها همکاری داشته ام با تقلیل دادن پیشنهادها یا محوریت نقش هایم من را به موجودی کم اثر و فرعی تبدیل کرد و من پس از سال ها مقاومت نسبی به این نتیجه رسیدم که مرا نمی خواهند و هرگز دلیلی برای این عملکرد نیافتم.

سریال «ستایش ۳» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین‌کوب و نویسندگی سعید مطلبی از ۲۲شهریور از شبکه سه پخش شد.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است