گردهمایی صدها علاقه‌مند خواننده کره‌ای برای ترخیص او از سربازی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۷

گردهمایی صدها علاقه‌مند خواننده کره‌ای برای ترخیص او از سربازی

صدها نفر از هواداران گروه پاپ کره‌ای «بیگ‌بنگ» با جمع شدن گرد پایگاهی نظامی، تمام شدن خدمت سربازی رهبر این گروه را جشن گرفتند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از رویترز، گروهی از هواداران گروه موسیقی کره‌ای «بیگ‌بنگ – ‌Big Bang» یکشنبه ۲۷ اکتبر با جمع شدن گرد پایگاهی نظامی در کره‌جنوبی، مرخص شدن G-Dragon رهبر این گروه محبوب پاپ کره‌ای از خدمت نظام وظیفه را جشن گرفتند.

جی-دراگون سی و یک ساله با نام واقعی کی‌وون جی-یونگ پس از به انتها رساندن خدمت سربازی اجباری تقریبا ۲ ساله خود، از پایگاه فرماندهی نظامی عملیات‌های زمینی ارتش کره‌جنوبی در یونگین در جنوب‌شرق این کشور ترخیص شده است.

جی-یونگ در ابتدا قرار بود از پایگاهی در نزدیکی مرز کره‌شمالی مرخص شود؛ جایی که به گفته مقامات، تحقیق و بررسی روی ویروس تب خوکی آفریقایی جریان داشت، اما نگرانی‌های امنیتی از حضور جمعیت باعث شد برنامه رهایی این خواننده محبوب به مکانی دیگر منتقل شود.

خدمت سربازی در کره‌جنوبی که به طور تکنیکی در وضعیت جنگی با همسایه شمالی خود به سر می‌برد، امری اجباری و ۱۸ ماهه برای همه مردان این کشور است.

حدود ۵۰۰ نفر از طرفداران جی-دراگون از ملیت‌های مختلف چینی، ژاپنی و دیگر کشورهای آسیایی در تمام طول شب و در هوایی سرد به انتظار ایستادند تا او سرانجام در ساعت ۸ صبح از ساختمان پایگاه بیرون آمد. جی-دراگون که ملبس به لباس نظامی تیره بود از هواداران خود تشکر کرد و گفت به سر کار سابق خود بازخواهد گشت.

او کمی بعدتر در مراسمی عمومی در همان نزدیکی که با حضور ۳۰۰۰ نفر از طرفداران گروه «بیگ‌بنگ» جریان داشت، حضور یافت.

گروه «بیگ‌بنگ» در سال ۲۰۰۶، با گرد هم جمع شدن ۵ عضو خود یعنی جی‌دراگون، تی.اُ.پی، ته‌یانگ، ده‌سونگ و سونگ‌ری شکل گرفت. شهرت این گروه که لقب پادشاه K-Pop را در اختیار دارد، داشتن موسیقی منحصر به فرد و استایل فوق العاده در فشن است.

نقطه عطف فعالیت‌های این گروه انتشار ترانه موفق «دروغ‌ها» بود که به مدت ۷ هفته پیاپی در صدر جداول موسیقی کره جای گرفت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است