«شکنج» را نوشته‌ و کارگردانی می‌کنم/ بازیگر هر کاری نمی‌شوم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۴۲
رضا توکلی در گفتگو با صبا:

«شکنج» را نوشته‌ و کارگردانی می‌کنم/ بازیگر هر کاری نمی‌شوم

رضا توکلی از نگارش فیلمنامه «شکنج» خبر داد که می خواهد خودش آن را در مدیوم سینما بسازد.

رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا اظهار کرد: متاسفانه شرایط بازی در سینما و تلویزیون بسیار سخت شده است، برای همین پیشنهادها هم کم شده، البته ممکن است برخی پیشنهادات وجود داشته باشد، اما کیفیت آثار به اندازه‌ای پایین است که ترجیح می‌دهم در آنها حضور نداشته باشم، چون سال ها سابقه بازیگری به من اجازه حضور در هر اثری را نمی‌دهد.

وی افزود: آخرین فیلمی که در آن حضور داشته تله فیلمی به نام «مجنون بی لیلی» است که کارگردانی آن را جهانبخش سلطانی بر عهده دارد. این کار قرار است در صورت امکان با تبدیل شدن به نسخه سینمایی در سینما اکران شود. قصه کار هم درباره یک فرمانده تفحص است که در مقابل مشکلات روزمره زندگی می‌ایستد.

توکلی در بخش دیگر صحبت هایش خبر داد: فیلمنامه ای را به تازگی نوشته‌ام که «شکنج» نام دارد. این نام برگرفته از شعر حافظ و قرار است در صورت یافتن سرمایه گذار خود کارگردانی این اثر سینمایی را انجام دهم. قصه این فیلم اجتماعی است و به بحث خانواده توجه دارد.

بازیگر سریال «سفر سبز» درباره چرایی نگارش این فیلمنامه گفت: متاسفانه شرایط در جامعه ما به گونه‌ای شده که حرمت‌های خانوادگی از بین رفته است به ویژه رابطه فرزندان با والدین کم رنگ شده، برای همین دوست داشتم کاری تولید کنم که در آن ارزش‌های خانوادگی مدنظر قرار گیرد.

وی در پایان درباره سریال «مانکن» نیز بیان کرد: قرار بود در این سریال بازی من بیشتر باشد، اما چون صحنه‌های امارات این مجموعه به دلیل مشکلات مادی حذف شد، بازی های من هم حذف شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است