اکران «صدسال به این سال‌ها» هم دنیا را دارد هم آخرت | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۲
پرویز پرستویی:

اکران «صدسال به این سال‌ها» هم دنیا را دارد هم آخرت

پرویز پرستویی از رییس سازمان سینمایی درخواست کرد تا امکان اکران «صد سال به این سال‌ها» را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری صبا، پس از اکران فیلم توقیفی «خانه پدری» ساخته کیانوش عیاری پس از ده سال، هنرمندان خواستار رفع توقیف فیلم های دیگر نیز شدند.

پرویز پرستویی؛ بازیگر فیلم سینمایی «صدسال به این سال ها» اثر سامان مقدم که پس از ۱۲ سال همچنان توقیف است؛ در واکنش به اکران فیلم «خانه پدری» در اینستاگرام خود نوشت: «جناب آقای انتظامی، معاونت محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان سینمایی تبریک، تبریک به شما، تبریک به هنرمند شایسته سینما، کیانوش عیاری برای اکران فیلم خوب «خانه پدری» خدا رو شکر با همت شما در «خانه پدری» به روی بستگان درجه یک و خویشان و همسایگان باز شد.

دوازده سال پیش فیلمی به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی خوب دوست عزیزم سامان مقدم نازنین ساخته شد به نام «صدسال به این سال‌ها» ولی تاکنون این فیلم هم مثل فیلم‌ «خرس» ساخته خسرو معصومی و خیلی از فیلم‌های دیگر اکران نشده است و در بایگانی راکد خاک می‌خورد. تقاضا دارم دو ساعت از وقت گرانبهایتان را صرف دیدن این فیلم‌ها کنید. شک ندارم که با دیدن فیلم خودتان پاسخگوی مسئولین مصلحت اندیش سابق خواهید بود چرا که پخش این فیلم هم دنیا را دارد و هم آخرت.

بدون شک به لحاظ محتوی ارزش‌های هشت ساله دفاع مقدس را حفظ کرده است، فیلم نمودار یک زن معتقد و پایبند ایرانی یا بهتر بگویم (مادر شهید) است که دوران سختی را سپری کرده و استوار شخصیت خود را حفظ کرده، این از آخرت و اما(دنیا) منظورم این است اگر ملاک امروزه سینما متاسفانه فقط فروش است، یعنی گیشه، این بخش را هم تامین و تضمین خواهد کرد. امیدوارم هرچه زودتر مردم عزیز را میهمان این فیلم‌ها کنیم.»

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است