ابراهیم آبادی همچنان در حالت نیمه هوشیار است/ غیبت مسئولان | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۸
صبا پیگیری کرد؛

ابراهیم آبادی همچنان در حالت نیمه هوشیار است/ غیبت مسئولان

همسر ابراهیم آبادی می گوید وضعیت همسرش هنوز تغییر نکرده است.

ملیحه آبادی همسر ابراهیم آبادی بازیگر پیشکسوت در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت جسمانی همسر خود که از دو هفته گذشته در بیمارستان آراد بستری شده است، بیان کرد: وضعیت ابراهیم تغییری نکرده و هنوز نیمه هوشیار است. امروز صبح نیز از پزشکان درباره آخرین وضعیتش سوال کردیم گفتند فعلا وضعیتش تغییر خاصی نکرده است.

وی ادامه داد: پزشکان نیز می گویند باید منتظر باشیم. امروز پنجشنبه ۲ آبان نیز پزشک دیگری قرار است همسرم را ببینند و باید منتظر بمانیم تا ببینیم او چه می گوید.

همسر ابراهیم آبادی در پایان عنوان کرد: از دوستان تئاتری و گروه تئاتر خود ابراهیم چند نفری تماس گرفتند و بازیگرانی چون علی دهکردی و … به دیدار همسرم آمده اند. در عرض این یکی دو سال که همسرم در بستر بیماری افتاده است حداقل انتظار ما این بود که دوستان احوالی از او بپرسند و دلگرمی برایش ایجاد کنند اما متاسفانه فعلا شرایط اینگونه است.

ابراهیم آبادی ابزیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر از حدود ۱۴ روز پیش به دلیل تنگی نفس در بیمارستان بستری شده است.

وی متولد سال ۱۳۱۳ است و ععلاوه بر سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در تئاتر، در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرد که از آن جمله می توان به فیلم‌های «عطر کافور عطر یاس»، «توکیو بدون توقف»،  و سریال‌های مختارنامه»، «پاورچین »،«شب دهم» و … اشاره کرد.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است