«هایلایت» پیش از جشنواره اکران می‌شود/ «سه کام حبس» در راه فجر | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۸
ساسان سالور در گفتگو با صبا:

«هایلایت» پیش از جشنواره اکران می‌شود/ «سه کام حبس» در راه فجر

ساسان سالور درباره وضعیت فیلم «سه کام حبس» و اکران «هایلایت» گفت.

ساسان سالور

ساسان سالور تهیه‌کننده «سه کام حبس» در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره وضعیت این فیلم گفت: فیلمبرداری «سه کام حبس» مدتی است که به پایان رسیده و درحال حاضر مشغول کارهای پس تولید آن هستیم که بنا بردلایلی که وجود دارد سنگین و سخت خواهد بود.

وی تاکید کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا در صورت لطمه نخوردن به کیفیت فیلم آن را به سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر برسانیم.

سالور درباره کارهای پیش روی خود بیان کرد: درباره چند کار صحبت کرده‌ایم اما هنوز به قطعیت نرسیده است. یکی دو تا از کارهایی که پیشنهاد شده است برای کارگردان‌های باسابقه و کار کرده هست که در صورت قطعی شدن خبررسانی آن انجام خواهد شد.

این تهیه‌کننده سینما در پایان توضیح داد: یکی دیگر از کارهایی که مشغول آن هستم اکران فیلم سینمایی «هایلایت» است. در روزهای گذشته با آقای سعید سعدی جلسه‌ای داشته‌ام و قرار شد در اولین فرصت که سینمایی به عنوان سرگروه انتخاب شود فیلم را اکران کنیم. قطعا «هایلایت» را پیش از جشنواره ملی فیلم فجر اکران خواهیم کرد و مقدمات کارهای تبلیغاتی هم انجام شده و به زودی کار تبلیغات فیلم آغاز می‌شود.

فیلمبرداری «سه کام حبس» به تهیه‌کنندگی ساسان سالور و نویسندگی و کارگردانی سامان سالور از اواخر تیرماه در تهران آغاز شده بود و بعد از گذشت دو ماه به پایان رسید و از جمله بازیگران آن می‌توان به محسن تنابنده، پری ناز ایزدیار، سمیرا حسن پور، متین ستوده، مریم بوبانی و… اشاره کرد.

«هایلایت» به نویسندگی و کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه‌کنندگی ساسان سالور در سال ۱۳۹۶ تولید شده است و در آن پژمان بازغی، آزاده زارعی، الهه حصاری، سام قریبیان، مینا وحید و جمشید هاشم پور به عنوان بازیگران اصلی حضور داشتند.

محمد زکی زاده

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است