ضلع غربی میدان حسن‌آباد در طول یک سال بازسازی می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۷
رییس پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران:

ضلع غربی میدان حسن‌آباد در طول یک سال بازسازی می‌شود

مجری پروژه بازسازی میدان حسن آباد از بازسازی این میدان با طرح‌های دانشگاه تهران و نظارت شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، شاهین حیدری مجری پروژه حسن آباد از سوی دانشگاه تهران با اشاره به امضای تفاهم نامه در راستای مرمت میدان حسن‌آباد گفت: بعد از این که آتش سوزی در این میدان رخ داد، شهرداری تهران به همراه سازمان میراث فرهنگی برای حل موضوع با دانشگاه تهران وارد مذاکره شد و قرار است میدان حسن‌آباد به شکل مطلوب گذشته بازسازی و زنده‌سازی شود.

حیدری با بیان اینکه به جهت نقش تخصصی و اجتماعی دانشگاه تهران با این دانشگاه وارد کار شدیم، تصریح کرد: اقدامات اولیه صورت گرفته و آوار برداری‌ها نیز انجام شده است. همچنین با مالک ‌وارد مذاکره شدیم‌ تا کار را با طرح‌های دانشگاه تهران، نظارت شهرداری تهران و سرمایه گذاری که مالک انجام می‌دهد به شکل مطلوب به سرانجام برسانیم.

وی یادآور شد: بر اساس تفاهم نامه امضا شده، قرار است با دقت کافی نظارت و طراحی ضلع شمال غربی انجام شود. به نظر می‌رسد برای اولین بار در این سطح یک بنای بسیار باارزش و تاثیرگذار مرمت و بازسازی شود.

مجری پروژه حسن آباد با بیان اینکه کارها آغاز شده است، در پایان بیان کرد: این کار در دو بخش مرمت و ایجاد تغییرات سنگین در ساختمان‌های پشت این میدان انجام می شود و تلاش داریم با یک فاصله محدود اما معقول طرح بازسازی به سرانجام برسد و به نظر می‌رسد این بازسازی یک سال به طور انجامد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است