سریال «حکایت‌های کمال» به شبکه دو رسید/ پخش از ۱۱ آبان ماه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۱۶
صبا خبر می دهد؛

سریال «حکایت‌های کمال» به شبکه دو رسید/ پخش از ۱۱ آبان ماه

سریال «حکایت های کمال» به تهیه کنندگی محسن شایان‌فر از 11 آبان ماه روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، سریال «حکایت های کمال» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی و تهیه کنندگی محسن شایان‌فر که این روزها آخرین مراحل فنی خود را پشت سر می گذارد قرار است از روز شنبه ۱۱ آبان ماه روی آنتن برود.

این مجموعه تلویزیونی که پیش از این معلوم نبود از چه شبکه ای پخش شود حال شبکه پخش آن مشخص شده و قرار است از شبکه دو سیما روی آنتن برود.

«حکایت های کمال» که یک سریال ۱۵۰ قسمتی است و در مرکز سیمافیلم تولید می شود این روزها مراحل نگارش ۶۰ قسمت فاز دوم را پشت سر می گذارد و قرار است پس از پخش فاز اول «حکایت های کمال»، پیش تولید فاز جدید آغاز شود.

«حکایت‌ کمال» اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی محسوب می‌شود که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است و در دهه ۴۰ می‌گذرد.

محمود پاک نیت، شهره لرستانی، حمید ابراهیمی، سولماز غنی، شهربانو موسوی، امیر نوری، یوسف صیادی، رامین ناصرنصیر، آرش نوذری، داریوش سلیمی، اکبر رحمتی، اکبر سنگی، سعید پیردوست، اکبر سنگی، عباس محبوب و محمد رضا شیرخانلو و جمعی از بازیگران سینما و تئاتر جلوی دوربین این سریال اپیزودیک رفته‌اند.

عکس از فرامرز بیات است.

تیزر را اینجا ببنید.

سپیده شریعت رضوی

 

یک نظر