شرور سریال «ارباب حلقه‌ها»ی کمپانی آمازون انتخاب شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۲

شرور سریال «ارباب حلقه‌ها»ی کمپانی آمازون انتخاب شد

جوزف ماول به عنوان بازیگر نقش کاراکتر ضدقهرمان و شرور سریال «ارباب حلقه‌ها» انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، جوزف ماول بازیگر انگلیسی نقش بنجن استارک در مجموعه «بازی تاج و تخت» به عنوان هنرپیشه نقش شخصیت شرور سریال «ارباب حلقه‌ها» انتخاب شد.

این خبر را منابعی از آمازون به هالیوودریپورتر اعلام کرده‌اند. این کمپانی هنوز واکنشی رسمی به این موضوع نشان نداده‌ است.

سریال «ارباب حلقه‌ها» بر مبنای کتابی فانتزی از جی ار ار تالکین است و داستان آن در عصر دوم سرزمینی تخیلی میانی و در دوره زمانی قبل از ماجراهای اتفاق افتاده در مجموعه سه‌گانه سینمایی آن می‌گذرد.

ماول در این سریال قرار است نقش کاراکتر شروری به نام «ارن – Oren» را بازی کند. این اولین حضور جوزف ماول در یک سریال محسوب می‌شود. ویل پولتر بازیگر انگلیسی فیلم‌های «دونده مارپیچ» و «بازگشته» و مارکلا کاونا، بازیگر استرالیایی از دیگر نقش‌آفرینان این سریال هستند.

خوان آنتونیو بایونا، کارگردان «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی»، هدایت ۲ قسمت اول این سریال را برعهده دارد.

جنیفر هاتچینسون از نویسندگان سریال «افسارگسیخته»، جیسون کاهیل از نویسندگان سریال «سوپرانوز» و جاستین دوبل از نویسندگان سریال «چیزهای عجیب»، اعضای تیم فیلمنامه‌نویسان «ارباب حلقه‌ها» را شکل می‌دهند.

جنیفر سالک، رییس بخش استودیوی کمپانی آمازون در ماه آگوست اعلام کرده بود که خالقین این سریال برای ماه‌ها در حال کار بوده‌اند تا اولین فصل این مجموعه آماده تولید شود. برنامه تولید این سریال برای سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است.

گفته می‌شود بودجه تولید این مجموعه شامل هزینه بازیگران، نویسندگان، تهیه‌کنندگان و جلوه‌های ویژه آن به رقم خیره کننده یک میلیارد دلار برسد.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است