تدارک برای اکران موفق «منطقه پرواز ممنوع»/ «دختر ایران» به فجر می‌رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۳
حامد بامروت نژاد به صبا گفت:

تدارک برای اکران موفق «منطقه پرواز ممنوع»/ «دختر ایران» به فجر می‌رود

حامد بامروت نژاد از آماده سازی «منطقه پرواز ممنوع» برای اکران و «دختر ایران» برای جشنواره ملی فیلم فجر خبر داد.

حامد بامروت‌نژاد تهیه‌کننده فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان که در آستانه اکران قرار دارد در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا گفت: این فیلم مخاطب نوجوان دارد و برای آن‌ها ساخته شده است به همین منظور از ماه گذشته برنامه‌ریزی‌هایی برای ارتباط با خانواده‌ها در تهران و شهرستان انجام شده تا بتوانیم اکران خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: تجربه اکران در جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان و چند جای دیگر نشان داده که بزرگسالان و خانواده‌ها هم مخاطب فیلم قرار می‌گیرند و از آن لذت می‌برند.

بامروت نژاد درباره برنامه‌های خود برای اکران پیش رو توضیح داد: تلاش خود را کرده‌ایم تا بتوانیم زمینه اکران خوب را فراهم کنیم که از جمله آن‌ها می‌توان به ارتباط با مدارس و مکان‌های مختلفی که محل حضور کودکان و نوجوانان است، تهیه و تدارک اقلام تبلیغاتی خوب و مناسب، تولید انیمیشن تبلیغاتی جذاب و … اشاره کرد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» درباره پیش‌بینی وضعیت اکران فیلم خود توضیح داد: فیلم‌های خوبی در اکران پاییزی وجود دارد اما با فیلم ما در یک سبد قرار نمی‌گیرند. «منطقه پرواز ممنوع» طیف مخاطب متفاوتی دارد. در وضعیت کنونی نوجوانان بیشترین مصرف‌کننده اقلام فرهنگی هستند و متاسفانه ما کمترین تولید را برایشان داریم.

او در پایان درباره کارهای دیگر خود بیان کرد: در حال آماده‌سازی فیلم سینمایی «دختر ایران» به کارگردانی سید جلال اشکذری هستیم که این روزها در مرحله پس از تولید قرار دارد و آن را برای سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده می‌کنیم.

هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» هستند که آبان ماه اکران می‌شود.

محمد زکی زاده

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است