آغاز به کار یک گالری جدید با نمایشگاه «خط مهربانی» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۷

آغاز به کار یک گالری جدید با نمایشگاه «خط مهربانی»

گالری جدید «مهرسان» با نمایشگاهی از آثار مفاخر خوشنویسی ایران آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی پردیس فرهنگی هنری مهرسان، «خط مهربانی» عنوان اولین نمایشگاهی است که در گالری تازه تاسیس «مهرسان» گشایش می یابد و به نمایش آثاری از مفاخر خوشنویسی ایران اختصاص دارد.

گالری مهرسان از هفته آینده کار خود را با برپایی نمایشگاه «خط مهربانی» آغاز خواهد کرد که در این نمایشگاه ۲۵ اثر از بزرگان و زنده‌یادان خوشنویسی درویش عبدالمجید طالقانی، میرزا غلامرضا اصفهانی و علی گلستانه در کنار بزرگان معاصر شکسته‌نویسی ایران محمدحسین عطارچیان، یدالله کابلی خوانساری، محمد حیدری، مجتبی ملک‌زاده و اسرافیل شیرچی به نمایش درخواهد آمد.

در این گالری تلاش خواهد شد که آثار بزرگان هنر ایران به نمایش درآید و نمایشگاه‌های گالری در بازه زمانی یک ماهه، همراه با برنامه نکوداشت و برنامه‌های تحلیلی خواهد بود. لوگوی این نگارخانه را صداقت جباری طراحی کرده است.

نمایشگاه «خط مهربانی» روز جمعه دهم آبانماه افتتاح خواهد شد و تا ۵ آذر ماه ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای دیدن این آثار می‌توانند به گالری مهرسان واقع در میدان انقلاب، ابتدای خیابان کارگر شمالی، بعد از خیابان فرصت، پردیس فرهنگی هنری مهرسان، طبقه همکف مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است