مهلت ارسال ایده‌ها به دوسالانه مجسمه­‌سازی تهران تمدید شد

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ستاد خبری هشتمین دوسالانه­ ملی مجسمه­ سازی تهران، محمود بخشی دبیر هشتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران از تمدید مهلت ارسال ایده ها و آثار به این دوسالانه خبر داد و گفت: فراخوان دریافت آثار و ایده­ های هنرمندان را برای حضور در هشتمین دوسالانه­ ملی مجسمه­ سازی تهران، تا 12 آبان­ماه تمدید کردیم.

وی افزود: به دلیل درخواست­ هنرمندان مبنی بر این که پردازش نهایی پروژه­ های هنری­ شان برای دوسالانه­ مجسمه­ سازی نیاز به زمان و مهلت بیشتری دارد، اعضای شورای سیاست­گذاری بر آن شدند تا به مدت 12 روز دیگر مهلت فراخوان را افزایش دهند.

بخشی گفت: با اعلام فراخوان در27 شهریورماه و در پی آن با برگزاری دو نشست درباره­ رویکردها و مکان برگزاری دوسالانه ـ باغ کتاب ـ که با استقبال هنرمندان مواجه شد، دریافتیم که مدت اعلام شده در فراخوان برای آنچه مدنظر ما بود، کم است و این یکی از دلایل مهم شورای سیاست­گذاری برای تمدید مهلت فراخوان بود.

دبیر هشتمین دوسالانه­ ملی مجسمه­ سازی تهران همچنین بیان کرد: هدف اصلی ما در این رویداد، تمرکز بر فرایند شکل­ گیری آثار است و همچنین بازتعریف مرزهای مجسمه­ سازی و حمایت از دیگر رسانه­ های هنر معاصر و بینارشته­ ای، به دلیل این رویکردهای نوین، هنرمندان برای ارائه آثار و ایده­ هایشان به مهلت بیشتری نیاز دارند.

هشتمین دوسالانه­ ملی مجسمه­ سازی تهران از اسفند 1398 تا اردیبهشت 1399 در باغ کتاب تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/