تحقیق روی ۲ فیلمنامه جدید/ «شهربازی» به جشنواره‌ها می‌رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۱
کاوه مظاهری به صبا گفت:

تحقیق روی ۲ فیلمنامه جدید/ «شهربازی» به جشنواره‌ها می‌رود

کاوه مظاهری درباره حضور فیلم کوتاه «شهربازی» در جشنواره‌ها و فیلم های آینده اش صحبت کرد.

کاوه مظاهری

کاوه مظاهری فیلمنامه‌نویس و کارگردان در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره فعالیت‌های اکنون خود توضیح داد: پخش بین المللی فیلم کوتاه «شهربازی» دو هفته‌ای است که شروع شده و با توجه به اینکه تهیه‌کنندگی آن را هم برعهده دارم بیشتر وقتم را درگیر کرده است.

به گفته وی، «شهربازی» تاکنون در ۱۰ جشنواره حضور داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به شب‌های سیاه تالین، کورک ایرلند، تیرانا آلبانی، اصلی لندن، فویل ایرلند و… اشاره کرد.

کارگردان «شهربازی» با تاکید بر اینکه به حضورهای خارجی این فیلم امیدوار است، توضیح داد: تلاش من بر این است که تا آخر سال شمسی پخش بین‌الملل «شهربازی» تمام شود و بتوانم به پروژه‌های بلند سال آینده خود بپردازم.

وی در پایان درباره پروژه‌های آینده خود گفت: برای سال بعد ۲ فیلم دارم که فعلا در مرحله تحقیق و پژوهش است. یکی از آن‌ها مستند داستانی و دیگری سینمایی است و قصه هایی کاملا متفاوت دارند.

«شهربازی» درباره خانواده‌ای است که برای فرار از موقعیت بد اقتصادی با جانشان بازی می‌کنند تا پول بیشتری به دست بیاورند و سونیا سنجری، سروش سعیدی و آرتین ربیعی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

مظاهری که در کارنامه خود آثاری چون «موچین»، «روتوش» و «گزارش درباره مینا» را دارد با فیلم کوتاه «روتوش» به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرد. این فیلم که برنده سیمرغ بلورین فیلم کوتاه از سی و پنجمین جشنواره ملی فجر شد در عرض سه ماه به دلیل کسب جایزه از سه جشنواره مورد تایید اسکار سه بار متوالی به اسکار ۲۰۱۸ معرفی شد.

محمد زکی زاده

انتهای پیام/

شهربازی کاوه مظاهری

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است