ابراهیم آبادی نیمه‌هوشیار است/ دلایل بروز مشکل

ملیحه آبادی همسر ابراهیم آبادی بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره وضعیت جسمانی همسر خود بیان کرد: همسرم چندی پیش نیز به دلیل مشکلاتی در بیمارستان بستری شده بود و زمانی که از بیمارستان مرخص شد و به خانه آمد بازهم مشکلاتی داشت و پاها، ریه و قلبش درد می کرد و دارو نیز مصرف می کرد.

وی ادامه داد: 12 روز پیش تنگی نفس گرفت و همسرم را به اورژانس بیمارستان بردیم و او را بستری کردند. از ابتدا در بخش ccu بیمارستان آراد بستری شده بود و دیروز یکشنبه 29 مهر نمونه برداری از ریه اش را که آب آورده و عفونت کرده بود انجام دادند تا علت اصلی مشکلات را پیدا کنند. یک ساعت بعد از نمونه برداری حال ابراهیم بد می شود و به کما می رود.

همسر ابراهیم آبادی تاکید کرد: زمانی که به کما رفت پزشکان او را احیا کردند اما هنوز در حالت نیمه هوشیار و نیمه کما است.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون هنرمندان و یا اهالی سینما، تلویزیون و تئاتر به دیدن وی آمده اند یا نه، اظهار کرد: فعلا کسی از اهالی سینما، تئاتر و تلویزیون به دیدن همسرم نیامده اند و هیچ خبری هم از او نگرفته اند. همسر من زمانی پیشکسوت بوده و سال های زیادی زحمت کشیده است.

ابراهیم آبادی در سریال هایی همچون «شب دهم» حسن فتحی و «مختارنامه» داود میرباقری به ایفای نقش پرداخته و طی چند دهه فعالیت در سینما و تلویزیون در آثار مختلفی حضور داشته است.

خبرگزاری صبا برای این بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون آرزوی سلامتی و بهبود دارد.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/