سفر به خارج باعث کم‌کاری‌ام شد/ وسواس در انتخاب نقش | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۴
نگار فروزنده در گفتگو با صبا:

سفر به خارج باعث کم‌کاری‌ام شد/ وسواس در انتخاب نقش

نگار فروزنده از بازیگران پرکار گذشته و کم کار این روزها از دلیل غیبتش می گوید.

نگار فروزنده بازیگر سینما و تلویزیون که در دوره ای از بازیگران فعال بود ولی چند سالی است در اثری حضور ندارد در گفتگو با خبرنگار سینما خبرگزاری صبا گفت: من به دلیل سفر طولانی ای که داشتم مدتی در عرصه بازیگری حضور نداشتم و از زمانی که بازگشته ام یک سری کارهای عقب افتاده دارم که باید آنها را انجام دهم و بعد با خیال راحت به سینما برگردم.

بازیگر فیلم «کافه ستاره» افزود: مدتی است که در انتخاب فیلم با وسواس بیشتری جلو می روم و دوست دارم فیلمی باشد که مخاطبان با آن ارتباط درستی برقرار کنند.

بازیگر فیلم «افسونگر» با اشاره به اینکه در درجه اول مخاطب برایش مهم است، تاکید کرد: بسیاری از فیلم ها معنا و مفهوم خاصی را منتقل نمی کنند به همین دلیل دوست ندارم در هر فیلمی بازی کنم.

بازیگر فیلم «اخراجی ها» خاطرنشان کرد: بازیگران برای اینکه ماندگار باشند نباید بازی در هر فیلمی را قبول کنند. برای من خروجی کار خیلی اهمیت دارد یعنی کاری که انجام می دهم باید قابل دفاع باشد.

فروزنده در پایان گفت: چندی پیش درباره حضور و بازی در دو فیلم صحبت کردم که در حال بررسی هستم و به احتمال زیاد برای بازی در این فیلم ها قرارداد می بندم و به زودی اطلاعات دقیق آن منعکس می شود.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است