«رویای سهراب» در رویای اکران/ شاید به فجر برویم | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۵
علی قوی تن در گفتگو با صبا:

«رویای سهراب» در رویای اکران/ شاید به فجر برویم

همه مراحل ‌پس‌تولید «رویای سهراب» نهایی شده و اگر زمان اکران آن نهایی نشود در جشنواره فیلم فجر حضور می یابد.

علی قوی‌تن کارگردان فیلم سینمایی «رویای سهراب» که از دوم مرداد پروانه نمایش دریافت کرده است در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا اظهار کرد: این فیلم سینمایی هم اکنون آماده پخش است و هنوز درباره حضور در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر تصمیم گرفته نشده است.

وی افزود: وضعیت اکران به اندازه‌ای نامطلوب شده که اجازه نمی دهد بسیاری از فیلم ها فرصت دیده شدن داشته باشند، این در حالیست که ادعای مدیران سینمایی ما این است از فیلم‌هایی که دارای تعقل هستند حمایت می کنند.

این کارگردان تاکید کرد: اگر شرایط برای اکران در سال جاری فراهم نباشد، اکران این فیلم سینمایی را برای سال آینده خواهیم داشت و در این مقطع فیلم را برای حضور در جشنواره به دبیرخانه این فستیوال خواهم فرستاد.

وی در پایان گفت: مهدی سلطانی، بهاره کیان افشار، لاله اسکندری، ترلان پروانه، مینا جعفرزاده، حسین محمدیان، فروغ امجدی، ابوالفضل میری، غزاله اکرمی،داود خلیلی، حسن علیرضایی، مرتضی مرتضایی، شادی عزیزی، مهرداد داوری، فاطمه کرمپور بازی‌گران اصلی و عرفان پری‌رخ، دنیا روحی، امیریاسان مدبرنیا بازی‌گران خردسال فیلم «رویای سهراب» هستند.

قوی‌تن پیش از این گفته بود: «سال گذشته به جشنواره فیلم فجر نزدیک شده بودیم و پیشنهادهایی برای ارایه و شرکت فیلم در جشنواره مطرح شد اما از نظر من، فیلم کامل نبود و در واقع با آنچیزی که فکر می‌کردم باید باشد، فاصله داشت. در ادامه، در سال ۹۸ فرصتی دست داد تا گروه بازیگران و عوامل فنی را باردیگر دعوت به همکاری کردم و ۱۲ روز وقت گذاشتیم تا مرحله دوم فیلمبرداری انجام شود. سپس تدوین، صداگذاری و تصحیح‌رنگ و … به انجام رسید و سرانجام فیلم حدود دو هفته پیش آماده نمایش شد.

نظرمان این بود که فیلم در مهر ماه امسال اکران شود اما با وجود این که «رویای سهراب» فیلمی است که مردم دوست دارند آن را ببینند، شرایط اکران سینماها به گونه‌ای ست که گویا سینماهای سرگروه تا اواخر سال جاری بسته شده و نیز فکر حضور در جشنواره فیلم فجر امسال هم از طرف سازندگان این پروژه و دوستداران سهراب، ما را بر آن وا می‌دارد که جایگاه جشنواره‌ای فیلم «رویای سهراب» را نیز در نظر بگیریم که البته اگر نگاه و سیاست‌های جشنواره فیلم فجر به سمت فیلم‌های فرهنگی باشد و ناکامی نصیب‌مان نشود.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    120/288/595/500
  • بی‌بدن
    30/533/880/500
  • سال گربه
    26/041/466/500
  • مست عشق
    13/226/218/500
  • آپاراتچی
    4/625/524/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/954/223/000
  • آسمان غرب
    3/777/294/500
  • پرویزخان
    3/346/264/500
  • نوروز
    3/292/711/000