راه‌یابی فیلم کوتاه «باران برای تو می‌بارد» به نیمه نهایی جشنواره آمریکایی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۲۸

راه‌یابی فیلم کوتاه «باران برای تو می‌بارد» به نیمه نهایی جشنواره آمریکایی

فیلم کوتاه «باران برای تو می‌بارد» ساخته محمد مهدی دل‌خواسته در تازه‌ترین حضور خود به نیمه نهایی جشنوارهLatinx21 Shorts Film Festival آمریکا راه یافت.

به گزارش خبرگزاری صبا، محمد مهدی دلخواسته عکاس سینما و مستندساز گفت: فیلم کوتاه «باران برای تو می‌بارد» در ششمین حضور بین‌المللی خود به «Latinx21 Shorts Film Festival» آمریکا می‌رود.

کارگردان مستند «هنرپیشه اسب ها» اضافه کرد: این جشنواره در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۹ برگزار می‌شود و فیلم کوتاه «باران برای تو می‌بارد» تازه‌ترین حضور خارجی خود را در بخش نیمه نهایی آن تجربه خواهد کرد.

کارگردان مستند «این وزنه» خاطرنشان کرد: این اثر پیشتر در جشنواره‌های The Lift-Off Sessions لندن، YVE چین، Florence Film Awards ایتالیا و Alter do Chão Film Festival برزیل (منطقه آمازون) و american golden picture آمریکا شرکت کرده است.

این عکاس سینما در پایان گفت: علی اوسط سیفی و بهجت مجیدی بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه «باران برای تو می‌بارد» آمده است: این برگ‌های زرد، به خاطر پاییز نیست که از شاخه می‌افتند. قرار است تو از این کوچه بگذری و آن‌ها پیشی می‌گیرند از یک‌دیگر برای فرش کردنِ مسیرت…گنجشک‌ها از روی عادت نمی‌خوانند، سرودی دسته‌جمعی را تمرین می‌کنند برای خوش آمد گفتن به تو.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است