تحسین‌شده‌ترین فیلم اسکورسیزی تغییر کرد/ «مرد ایرلندی» بالاتر از «راننده تاکسی»

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ایندیپندنت، فیلم «مرد ایرلندی» با غلبه بر «راننده تاکسی» لقب تحسین شده ترین اثر کارنامه اسکورسیزی از دیدگاه منتقدان را کسب کرد.

«مرد ایرلندی» تا به این لحظه با کسب امتیاز 100 درصد از نظر 80 منتقد وبسایت «راتن تومیتوز» بالاتر از منتقدپسند ترین فیلم اسکورسیزی تا سال جاری یعنی فیلم کلاسیک «راننده تاکسی» قرار گرفت.

«راننده تاکسی» فیلم درخشان اسکورسیزی که توانست در سال 1976 جایزه نخل طلای کن را دریافت کند در وبسایت «راتن تومیتوز» امتیاز 98 درصد را از دیدگاه منتقدان در اختیار دارد.

«گاو خشمگین» (96 درصد)، «رفقای خوب» (96 درصد)، «هوگو» (93 درصد)، مستند اسکورسیزی درباره باب دیلان (92 درصد)، «رفتگان» (91 درصد) و فیلم قبلی اسکورسیزی یعنی «سکوت» 83 درصد دیگر فیلم های شاخص اسکورسیزی در وبسایت «راتن تومیتوز» که امتیاز بالایی دریافت کرده اند، هستند.

«مرد ایرلندی» که براساس کتاب «شنیده ام خانه ها را رنگ می کنی» اثر چارلز برانت ساخته شده است نهمین همکاری رابرت دنیرو و مارتین اسکورسیزی، چهارمین همکاری رابرت دنیرو و آل پاچینو و اولین همکاری اسکورسیزی و پاچینو است، این فیلم که از آن به عنوان یکی از مهمترین فیلم های حاضر در فصل جوایز اسکار امسال یاد می شود، 27 نوامبر توسط نتفلیکس عرضه می شود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/