ششمین دوسالانه طراحی گرافیک «سرو نقره‌ای» فراخوان داد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۳

ششمین دوسالانه طراحی گرافیک «سرو نقره‌ای» فراخوان داد

فراخوان ششمین دوسالانه طراحی گرافیک «سرو نقره‌ای» به دبیری محسن سلیمانی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی ششمین دوسالانه طراحی گرافیک «سرو نقره‌ای»، سرو نقره‌ای ۹۸، به روال هر دوره در پاییز و در تهران برگزار می‌شود و امیـد است که آثـار در سایر شهرهای ایـران نیز به نمایش درآیند.

دوسالانه «سـرو نقـره‌ای» مجالی است برای تک تک اعضای انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران که گزارشی از فعالیت‌های حرفـه‌ای‌شان در دو سال گذشته را در فضایی مناسب با سایر همکاران خویش به نمایش گذارند.

در این دوسالانه قطعا از هر یک از اعضا یک اثر به نمایش در خواهد آمد، هیات مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران از همه اعضای انجمن دعوت می‌کند تا با شرکت فعال خود در این رویداد در هرچه پرشورتر برگزار شدن این نمایشگاه سهیم باشند.

بر این اساس، ششمین دوسالانه طراحی گرافیک «سرو نقره‌ای» در هفت بخش شامل «نشان و هویت»، «نشر»، «پوستر»، «تبلیغات و گرافیک محیطی»، «دیجیتال»، «تایپ فیس» و «تولیدات استودیوها» برگزار می شود.

مهرداد احمدی شیخانی، آرش تنهایی، مهردخت دارابی، مازیـار زنـد، مسعـود سپهر، محسن سلیمانی،کارنگ طیاری، فاطمه کرکه آبادی شورای سیاست گذاری هستند و فرزاد ادیبی، اونیش امین الهی، مجید بلوچ، کوروش پارسا نژاد، ابراهیم حقیقی، کیانوش غریب‌پور، بهرام کلهرنیا و مریم کهوند مشاوران سرو نقره‌ای ۹۸ را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است