اعلام اسامی کتاب‌های رسیده به جایزه «جلال»

به گزارش خبرگزاری صبا، دبیرخانه جایزه ادبی «جلال آل احمد» فهرست کتاب‌های رسیده به این دبیرخانه را منتشر کرد.

این کتاب ها در چهار گروه رمان و داستان بلند، مستندنگاری، نقد ادبی و مجموعه داستان کوتاه دسته‌بندی شده و با شرایط عمومی آیین‌نامه جایزه تطبیق داده شده‌اند.

طبق روال دوره‌های گذشته، اطلاعات مربوط به آثار منتشرشده در سال ۱۳۹۷ از خانه کتاب (مرجع رسمی اعلام آمار کتاب‌های منتشرشده) دریافت شده است. همچنین همزمان با انتشار فراخوان، طی مکاتباتی با مراکز نشر، فراخوان جایزه اطلاع‌رسانی شده است.

به رغم پایان مهلت دریافت آثار که پیش‌تر ۲۰ مهر اعلام شده بود، ناشران و نویسندگان تا ۴ آبان (زمان آغاز فرایند رسمی داوری) فرصت دارند تا دو نسخه از کتاب خود را به نشانی تهران، خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، کوچه اعرابی (پنجم)، پلاک ۶، بنیاد شعر و ادبیات داستانی، کدپستی ۱۵۸۵۶۳۴۹۷۱ ارسال کنند.

دبیرخانه این رویداد  ادبی با شماره تلفن ۸۸۳۱۸۶۴۶-۰۲۱ داخلی ۲۰۵ پاسخگوی سوالات نویسندگان و ناشران است.

بر اساس اعلام دبیرخانه، فهرست کتاب‌های رسیده به دبیرخانه از طریق وب‌سایت رسمی جایزه ادبی جلال آل احمد به نشانی jalal.adabiatirani.com قابل دسترسی است.

بر اساس فراخوان دوازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد، داوری آثار از میان کتاب‌هایی که در سال ۱۳۹۷ برای نخستین‌بار در یکی از حوزه‌های رمان و داستان بلند، مستندنگاری، نقد ادبی و مجموعه داستان کوتاه در ایران منتشر شده باشند، انجام می‌شود.

انتهای پیام/