«آنها نباید پیر شوند» به طور محدود در چین اکران می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۵
خبری خوب برای پیتر جکسون؛

«آنها نباید پیر شوند» به طور محدود در چین اکران می‌شود

مستند «آنها نباید پیر شوند» پیتر جکسون درباره جنگ‌جهانی اول، اجازه یافت در برخی سالن‌های چین اکران شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، مستند جنگ‌جهانی اول «آنها نباید پیر شوند» به کارگردانی پیتر جکسون به صورت محدود در چین اکران می‌شود. اکران این اثر از ۱۱ نوامبر آغاز شده و در سالن‌های منتخب «خانه هنر ملی چین» روی پرده می‌رود.

«آنها نباید پیر شوند» ساخته سال ۲۰۱۸ است و شامل مصاحبه با بازماندگان جنگ جهانی اول و تصاویری با قدمت بیش از ۱۰۰ سال مربوط به آرشیو BBC و موزه سلطنتی جنگ انگلستان است که با تکنیک‌های گوناگون رنگی و با کیفیت شده تا هر چه بیشتر برای مخاطب عصر مدرن باورپذیر باشد.

این مستند اولین بار در جشنواره فیلم لندن به نمایش درآمد و از ماه فوریه گذشته توسط کمپانی برادران‌وارنر پخش شده است. «آنها نباید پیر شوند» نامزد کسب جایزه بهترین مستند مراسم بفتا شد ولی رقابت برای کسب جایزه اسکار بهترین مستند را به علت کوتاهی در ثبت‌نام به موقع از دست داد.

پیتر جکسون در چین نام بزرگی به حساب می‌آید و آثارش همچون «هابیت»، «ارباب حلقه‌ها» و «کینگ‌کنگ» در این سرزمین وسیع طرفداران بسیاری دارد. پرفروش‌ترین اثر او در چین تاکنون همان آخرین کار اکران شده‌اش یعنی «هابیت: نبرد پنج سپاه» است که موفق شد در سال ۲۰۱۵ بیش از ۱۲۲ میلیون دلار از گیشه‌های چین به دست آورد.

در ژانویه امسال فیلم پسارستاخیزی«موتورهای فانی» به کارگردانی کریستین ریورز و تهیه‌کنندگی و قلم جکسون نزدیک به ۷٫۵ میلیون دلار در چین فروش کرد.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است