موستانگ استیو مک کویین در فیلم «بولیت» حراج می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۲

موستانگ استیو مک کویین در فیلم «بولیت» حراج می‌شود

یکی از دو اتومبیل موستانگ استفاده شده در فیلم «بولیت» برای شرکت در حراج سال آینده، در شهر شارلوت به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ام اس ان، موستانگ استیو مک کویین در فیلم «بولیت» یکی از شناخته شده ترین اتومبیل های تاریخ سینما قبل از قرار گرفتن در حراج Mecum در شهر شارلوت در ایالت کارولینای شمالی به نمایش گذاشته می شود. شان کایرنان صاحب دیرینه این اتومبیل نیز در این محل حاضر خواهد بود.

همانطور که در بالا اشاره شد این اتومبیل یک موستانگ ۱۹۶۸ عادی و معمولی نیست، شهرت این ماشین به دلیل استفاده استیو مک کویین بازیگر افسانه ای سینمای جهان از آن در فیلم «بولیت» است. بدون شک دوستداران «بولیت» سکانس های تعقیب و گریز این فیلم در خیابان های سانفرانسیسکو را به یاد دارند. این اتومبیل که سال آینده برای حراج گذاشته خواهد شد، یکی از دو ماشین استفاده شده در سکانس های تعقیب و گریز فیلم «بولیت» است.

بعد از نمایش فیلم «بولیت» در سال ۱۹۶۸ این اتومبیل به یک خریدار ناشناس فروخته شد، این خریدار نیز بعدها پس از سالها بی خبری سال گذشته سرانجام در پنجاهمین سال ساخت فیلم از این اتومبیل رونمایی کرد.

این موستانگ افسانه ای که برای شرکت در حراج ژانویه سال آینده در نمایشگاه های اتومبیل کشور آمریکا گردانده می شود بین روزهای ۱۷ تا ۱۹ اکتبر در شهر شارلوت ایالت کارولینای شمالی برای عموم به نمایش گذاشته می شود.

بنا به پیش بینی ها این موستانگ احتمالا رقم پیشنهادی بین ۳ تا ۵ میلیون دلار دریافت کند.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است