کاوه صباغ‌زاده «رمانتیسم عماد و طوبا» را کلید می‌زند/ فانتزی با جلوه های ویژه زیاد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۲

کاوه صباغ‌زاده «رمانتیسم عماد و طوبا» را کلید می‌زند/ فانتزی با جلوه های ویژه زیاد

«رمانتیسم عماد و طوبا» دومین فیلم سینمایی کاوه صباغ‌زاده با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تا دو هفته آینده جلوی دوربین خواهد رفت.

کاوه صباغ زاده

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، کاوه صباغ‌زاده در آستانه آغاز فیلمبرداری دومین فیلم خود گفت: پیش‌تولید «رمانتیسم عماد و طوبا» از سه ماه پیش آغاز شده و تقریبا در اواخر این مرحله هستیم و فیلم را نهایت ده تا پانزده روز آینده کلید می‌زنیم. این فیلم از نظر پروداکشن سنگین و پیچیده است، به‌ ویژه آن که درآمدن فضای فیلم نیاز به حجم بالایی از جلوه‌های ویژه بصری دارد.

کارگردان «ایتالیا ایتالیا» درباره نزدیک بودن فضای فیلم به فیلم اول خود توضیح داد: فیلم از نظر فرم شبیه به آن فیلم است اما نسبت به آن از نگاه امیدوارانه‌تر و دنیای فانتزی‌تری برخوردار است. با گروه سازنده مدام در حال مرور فضاها، فیلمنامه و همه جزئیات آن هستیم و براساس برنامه‌ریزی جلسه، دورخوانی، تمرین های بدنی و… می‌گذاریم چراکه هدف مشترک گروه دستیابی به بهترین شکل ممکن اجرا قبل از شروع فیلمبرداری است.

صباغ زاده در ادامه درباره بازخوردهای مثبتی که فیلم اولش از سوی منتقدان و مردم دریافت کرده و تاثیرشان بر فیلم دوم خود بیان کرد: این تعریف‌‌ها و این که عده‌ای فیلم را دوست داشتند برای من از یک جهت خوب است و از جهتی هم کار من را سخت می‌کند. شاید شما سر ساخت فیلم اول منتظر این باشید که فیلمتان بازخورد خوب دارد یا نه اما این بازخوردها برایتان آنقدرها سرنوشت‌ساز نیست. در فیلم دوم اما هر چه حجم بازخوردها زیاد‌تر باشد استرس فیلمساز را بیشتر می‌کند یعنی من فیلمساز باید به تعداد مشخصی از افراد که درباره فیلم چیزی گفته‌اند یا نوشته‌اند فکر کنم. به هر حال آنچه مسلم است درست ساخته شدن فیلم دوم از فیلم اول هم مهم‌تر است.

او در پایان گفت: بیشترین تلاش من بر این است که فیلم خوبی بسازم چون معتقدم فیلم خوب جای خودش را پیدا خواهد کرد. با وجود این اگر همه چیز منظم پیش برود و به کیفیت فیلم لطمه‌ای نخورد تلاش می‌کنم فیلم را به جشنواره ملی فیلم فجر برسانیم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است