کمبود سرمایه «شگرا» را متوقف کرد/ پایان فیلمبرداری «مدگ‌ها» | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۲۶
فرود عوض‌پور در گفتگو با صبا:

کمبود سرمایه «شگرا» را متوقف کرد/ پایان فیلمبرداری «مدگ‌ها»

فرود عوض‌پور از دلایل وقفه در فیلمبرداری فیلم سینمایی «شگرا» می‌گوید.
فرود عوض‌پور نویسنده و کارگران در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره مشکلاتی که باعث وقفه در ساخت فیلم سینمایی «شگرا» شده است، توضیح داد: در روند ساخت فیلم «شگرا» ابتدا به دلیل شرایط فصلی و آب و هوایی امکان فیلمبرداری فراهم نشد و همچنین زمانی که با احمد میرعلایی برای تهیه کنندگی این کار به توافق رسیدیم با کمبود سرمایه مواجه شدیم و این باعث شد باز هم فیلمبرداری به تعویق بیافتد.
وی اعلام کرد: در حال پیگیری و تهیه شرایط مناسب برای شروع دوباره فیلمبرداری هستیم ولی زمان دقیقی برای کلید خوردن کار مشخص نشده است.
عوض پور درباره فضای فیلم خود بیان کرد: «شگرا» فیلمی در دهه ۶۰ و در زمان جنگ است ولی مستقیم به مساله جنگ نمی پردازد و عواقب و مصائب جنگ را که برای مردم عادی به وجود می‌آید، مورد کنکاش قرار می‌دهد.
کارگردان «دایان» درباره دیگر کارهای خود گفت: یک فیلمنامه با موضوع کودک به نام «سه تین» دارم که نگارش آن به پایان رسیده است و امیدوارم به شکل خوبی این کار را پیش ببرم.
کارگردان مستند «تنگی نفس» در پایان با اشاره به اینکه فیلمبرداری یک کار مستند داستانی با نام «مدگ ها» را به تازگی در چابهار به پایان رسانده است، درباره شرایط فیلمبرداری این فیلم عنوان کرد: «مدگ ها» اثری متفاوت با موقیعتی پیچیده است که در لوکیشن‌های مختلفی در تهران و شهرستان چابهار و در آب و هوایی گرم و به شدت شرجی فیلمبرداری شده است و الان در مرحله مونتاژ قرار دارد.
عوامل فیلم «مدگ ها» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: وحید بیوته، دستیار فیلمبردار: غلامرضا رضایی، صدابردار و فیلمبردار هوایی: ایمان ترابی، مدیر تولید: منصور غلامی، چهره پرداز: ناهید طلوع، طراح صحنه و لباس: منصوره سجادیان، بازیگران: سانیا سالاری، زبیده نارویی، مهرداد بلوچ، حبیبه فولادی، تدارکات: عبدالله فولادی، تهیه کننده: سعید لطفی.
عکس های خبر از «مدگ ها» است.
فاطمه شوقی
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است