بررسی راه‌های تربیت اقتصادی کودک و نوجوان | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۹

بررسی راه‌های تربیت اقتصادی کودک و نوجوان

هفتادونهمین نشست توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی با موضوع «تربیت اقتصادی کودک و نوجوان» در کتابخانه‌ مرجع کانون پرورش فکری برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هفتادونهمین نشست توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی با موضوع «تربیت اقتصادی کودک و نوجوان» در کتابخانه‌ مرجع کانون پرورش فکری بر پا می‌شود.

در این نشست عادل پیغامی مدرس دانشگاه امام صادق‌(ع) و مهدی طغیانی عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان در زمینه‌ «چیستی تربیت اقتصادی و سواد مالی»، «ابزارهای مطرح در تربیت اقتصادی و سواد مالی» و «تربیت اقتصادی و مالی در کتاب کودک» سخنرانی خواهند کرد.

همچنین همزمان با برپایی نشست توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی کتاب‌هایی با موضوع «اقتصاد و کودک و نوجوان» نیز در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

هفتادونهمین نشست توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی از ساعت ۱۴ تا ۱۶ روز ۲۹ مهر ۱۳۹۸ در کتابخانه‌ مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالداسلامبولی، پلاک ۲۴ (ساختمان شهید ملک‌شامران) برپا می‌شود و حضور تمامی علاقه‌مندان در این نشست آزاد است.

مجموعه نشست‌های توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی با موضوع‌های مختلف با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران هر حوزه دوشنبه آخر هر ماه در این کتابخانه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است