«کاغذپاره‌ها» در «ایدفا» به نمایش درمی‌آید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۱۵

«کاغذپاره‌ها» در «ایدفا» به نمایش درمی‌آید

مستند انیمیشن «کاغذ پاره‌ها» به کارگردانی بهزاد نعلبندی در بخش رسمی جشنواره ایدفا به نمایش درمی‌آید.

انیمیشن کاغذپاره هابه گزارش خبرگزاری صبا، مستند انیمیشن «کاغذ پاره‌ها» به کارگردانی بهزاد نعلبندی در بخش رسمی جشنواره ایدفا به نمایش در می‌آید.

کارگردانی، صدا، تدوین و تهیه‌ی «کاغذپاره‌ها» برعهده‌ بهزاد نعلبندی بوده است. از دیگر عوامل تولید این فیلم می‌توان به الهام آریامنش پژوهشگر، انسیه ملکی صداگذار و عطا ابتکار آهنگساز اشاره کرد.

بهزاد نعلبندی متولد سال ۱۳۵۱ در تهران و دانش‌آموخته سینما از مدرسه فیلم تهران است. در کارنامه‌ی فیلمسازی او ساخت آثار مستندی چون کشکول (۱۳۸۹)، صبح روز نهم (۱۳۹۱)، سریال مستند ایرانشهر (کارگردانی مشترک) (۱۳۹۲) و فیلم داستانی بلند پرو (۱۳۹۵) به چشم می‌خورد.

ایدفا (جشنواره بین المللی فیلم مستند آمستردام) فیلم‌هایی را بر می‌گزیند که خلاقانه و با توجه به ذات هنر سینما تولید شده باشند. در این جشنواره مستندهای خلاقه در اولویت قرار دارند. ایدفا به دنبال آثاری است که علاوه بر دارا بودن جذابیت و نوآوری های سینمایی، بازتاب دهنده اجتماع و برانگیزاننده مخاطب نسبت به مسایل اجتماعی باشند. ایدفا می کوشد در سطح بین الملل جشنواره ای با موضوعات، عقاید و دیدگاه های گوناگون باشد. ایدفا بزرگترین جشنواره فیلم مستند جهان است.

عرضه و پخش بین المللی «کاغذ پاره‌ها» به عهده محمد اطبایی (مستقل های ایرانی) است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است