ارسال ٢٠٠ اثر به جشنواره سراسری کاریکاتور بوکان | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۵

ارسال ٢٠٠ اثر به جشنواره سراسری کاریکاتور بوکان

دبیر دهمین جشنواره سراسری کاریکاتور بوکان گفت: تاکنون ٢٠٠ اثر از استان های مختلف کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
به گزارش صبا، رییس اداره ارشاد شهرستان بوکان  اظهار داشت: تاکنون کاریکاتورهایی از استان های همدان، لرستان، خراسان شمالی، ایلام، کردستان، کرمانشاه، زنجان، اصفهان و تهران برای شرکت در این جشنواره دریافت شده است.

رییس اداره ارشاد شهرستان بوکان با اشاره به اینکه این جشنواره در ٢ بخش موضوعی و آزاد طی هفته آخر آذرماه به میزبانی این شهرستان برگزار می شود، اضافه کرد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در بخش موضوعی در محور تکریم ارباب رجوع، تفکیک از مبدا پسماند، حقوق شهروندی و حاشیه نشینی و در بخش آزاد تا بیستم آذرماه به دبیرخانه این جشنواره در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ارسال کنند.
ایشان اضافه کرد: شرکت کنندگان می‌تواند حداکثر با ارایه ۶ اثر در هر بخش در جشنواره شرکت کنند و اندازه آثار ارسالی باید به طول یا عرض ٢ هزار Pixel و فرمت JPG و ٣٠٠ DPI باشد.
دبیر دهمین جشنواره سراسری کاریکاتور بوکان گفت: به همراه آثار باید نام کامل، شماره تماس تلفن ثابت و همراه، آدرس دقیق پستی و بیوگرافی هنرمند در یک فایل نوشتاری (Word) به انضمام تصویر هنرمند ارسال شود.
وی با اشاره به مرگ کاریکاتوریست سنندجی بر اثر سانحه تصادف افزود: یکی از گزینه های داوری برای این جشنواره «امیر سهیلی» بود که متاسفانه چند روز قبل بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد که این امر ممکن است برگزاری جشنواره را چند روز به تاخیر اندازد.
وی در خصوص جوایز جشنواره نیز اظهار داشت: به نفرات اول هر بخش لوح افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ ١٠ میلیون ریال، نفرات دوم، لوح افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ هفت میلیون ریال و نفر سوم نیز لوح افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال اهدا می شود.
با اشاره به اینکه شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به آدرس bukancartoon@gmail.com ارسال کنند، افزود: آثار منتخب علاوه بر قرار گرفتن در معرض دید عموم به صورت کتاب نیز چاپ می شود و در روز اختتامیه در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

جشنواره کاریکاتور بوکان ابتدا در سال ١٣٨٢ به صورت استانی کار خود را شروع کرد و در سال ١٣٨٣ با حضور شهرهای شمال غرب کشور و در سال ١٣٩١ به صورت سراسری و با حضور استان های مختلف کشور در این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/639/228/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/746/203/000
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500