«ترور خاموش» از زاویه‌ای جدید به اعتیاد پرداخت/ قرارداد با سریال جدید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۶
سامیه لک در گفتگو با صبا:

«ترور خاموش» از زاویه‌ای جدید به اعتیاد پرداخت/ قرارداد با سریال جدید

سامیه لک که این شب ها با «ترور خاموش» روی آنتن بود درباره رویکرد این سریال به مواد مخدر و اعتیاد سخن گفت.

سامیه لک بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره سریال «ترور خاموش» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی که چهارشنبه ۲۴ مهر ماه آخرین قسمت آن از شبکه یک پخش می شود، گفت: مواد مخدر دغدغه همه ما و معضل بزرگی است که باید در همه حوزه ها با آن مبارزه کرد و به همین منظور پروژه «ترور خاموش» به این مقوله مهم پرداخت.

بازیگر سریال «مرگ تدریجی یک رویا» افزود: تا به امروز همه درباره فرد معتاد و مشکلات آن صحبت کرده اند ولی در این سریال مهم ترین مساله این بود که چطور یک فرد گرفتار اعتیاد می شود.

بازیگر سریال «قلب یخی» تاکید کرد: در همه سریال ها سکانس دو به بعد را نشان می دهند در حالی که سکانس یک مهم تر است؛ یعنی چه اتفاقی رخ می دهد که فرد به سمت اعتیاد می رود. همچنین در این سریال گفته شد که خانواده ها باید آگاه باشند و به مواد صنعتی بیش‌تر توجه کنند زیرا این مواد مخرب تر از مواد سنتی است.

بازیگر سریال «آنام» خاطرنشان کرد: کودکی زمان مهمی در زندگی هر انسانی است و نباید برای کودکان هدف گذاری های اشتباه کنیم زیرا تمرکز کردن بیش از حد روی یک هدف آثار مخربی در پی خواهد داشت.

بازیگر سریال «خانه بی پرنده» افزود: شخصیت الهه صبوحی در این فیلم به دلیل اختلاف با پدر خود و دیده نشدن از طرف او به سمت مواد کشیده شد در نتیجه سرخوردگی یکی از عوامل مهم است که فرد دچار آسیب های اجتماعی می شود.

لک در پایان درباره فعالیت های جدیدش خبر داد: قرارداد یک کار را بسته ام ولی به درخواست کارگردان هنوز نمی توانم درباره آن صحبت کنم. این سریال کلید خورده است و به زودی اطلاع رسانی دقیق درباره آن منعکس می شود.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است