مشغول بازی در «جشن سر برون» هستم/ پروژه بعدی «بچه مهندس» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۳۵
کریم اکبری مبارکه در گفتگو با صبا:

مشغول بازی در «جشن سر برون» هستم/ پروژه بعدی «بچه مهندس»

کریم اکبری مبارکه بازیگر پیشکسوت از حضورش در سریال های «جشن سر برون» و «بچه مهندس 3» خبر داد.

کریم اکبری مبارکه بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره کارهایش چنین اطلاع رسانی کرد: به تازگی در سریال «جشن سر برون» بازی داشته‌ام که این مجموعه تلویزیونی در ۱۳ قسمت به تهیه کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی تولید می شود و قرار است فصل دوم آن نیز ساخته شود.

وی افزود: این سریال درباره عشایر قبل از انقلاب است. در این سریال با محمود پاک نیت و فرخ نعمتی همبازی هستم.

بازیگر سریال «مختارنامه» درباره دیگر فعالیت هایش تصریح کرد: قرار است به زودی در سریال «بچه مهندس ۳» هم حضور داشته باشم. البته قرار نبود در فصل سوم من بازی نداشته باشم، اما با تصمیم کارگردان چند نفر از بازیگران بخش نخست و دوم به کار اضافه شدند.

مبارکه در بخش دیگر صحبت هایش گفت: خوشحالم که داوود میرباقری به زودی سریال عظیم «سلمان» را جلوی دوربین می برد، چون بابت حضور در کارهایش همیشه قدردان او خواهم بود. امیدوارم این شانس را داشته باشم تا در این کار هم حضور داشته باشم.

این بازیگر اضافه کرد: پارسال تجربه یک کار تئاتر به کارگردان مهدی میامی را هم پشت سر گذاشتم. اثری که با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شد برای همین اگر باز هم تئاتر پیشنهاد شود با کمال خرسندی حضور در آن را خواهم پذیرفت.

وی در پایان این گفتگو عنوان کرد: یک فیلم سینمایی به نام «ترانه شرقی» به کارگردانی احسان صدیقی را آماده اکران دارم که سال هاست روی پرده نرفته است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است