صداگذاری «بی صدا حلزون» به میانه راه رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۰

صداگذاری «بی صدا حلزون» به میانه راه رسید

صداگذاری «بی صدا حلزون» به کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده توسط حسین ابوالصدق به میانه راه رسید.

فیلم بیصدا حلزون

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، صداگذاری فیلم سینمایی «بی صدا حلزون» به کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده که به دلیل سوژه و موضوع یکی از سخت‌ترین مراحل پس تولید فیلم را دارد، توسط حسین ابوالصدق به میانه راه رسید.

طراحی جلوه‌های ویژه بصری این فیلم توسط امین انتشاری درحال انجام است و هنوز به پایان نرسیده است. آهنگسازی آن نیز به عهده رضا شبیری است که فارغ‌التحصیل رشته موسیقی فیلم از آمریکاست و این فیلم اولین تجربه او در سینمای ایران به حساب می‌آید و همچنین تصحیح رنگ این فیلم توسط حمیدرضا فتوره‌چیان انجام می شود.

با توجه به تمام نشدن مراحل پس تولید و به ویژه بخش جلوه های ویژه، هنوز معلوم نیست که این فیلم به سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر برود یا نه.

بهرنگ دزفولی‌زاده کارگردان «بی‌صدا حلزون» پیش از این بیش از ۸۰ فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی را عکاسی کرده و سازنده ۹ فیلم کوتاه مستند و داستانی است که این آثار در اکثر جشنواره‌های خارجی و داخلی حضور داشته و موفق به دریافت جایزه شده است. فیلم کوتاه «استون» ساخته دزفولی‌زاده بهار امسال در قالب مجموعه «فیلم‌های کوتاه روز» در گروه هنر و تجربه اکران عمومی شده است.

«بی صدا حلزون» داستان زنی است که بین احساس و منطقش در حال تصمیم‌گیری است و بازیگران آن: هانیه توسلی، مهران احمدی، پدرام شریفی، محسن کیایی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنوش بختیاری، الهه حسینی و بیژن بافکار هستند.

عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده: محمد رهگذر، کارگردان: بهرنگ دزفولی‌زاده، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا جهان‌پناه، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند، منشی صحنه: شیدا باسمه‌چی، مدیر صدابرداری: مهدی ابراهیم‌زاده، صدابرداران: حمید محمودی و سهیل متولی، صداگذار: حسین ابوالصدق، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس: افسانه صمدزاده، تدوین: سپیده عبدالوهاب، مربیان زبان اشاره: امیر تهرانی و حوریه مقدسی، عکاس: مریم مَجد، تصویربردار پشت صحنه: نفیسه مدرس، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، مدیر تدارکات: نادر محمدی، مجری طرح:  مهدی نریمانی، سرمایه‌گذار: بیژن بافکار، مشاور سرمایه‌گذار: نیما رضازاده، مشاور علمی پروژه: راضیه علم‌بیگی، مدیرتولید: مجتبی متولی، تهیه‌کننده: مرتضی شایسته، پخش از هدایت فیلم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است