اسامی برگزیدگان جشنواره تئاتر مدرسه «باران» | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۵۰

اسامی برگزیدگان جشنواره تئاتر مدرسه «باران»

برگزیدگان دومین جشنواره تئاتر مدرسه سینمایی «باران» با حضور جمعی از هنرمندان سینما و تئاتر در عمارت نوفل‌لوشاتو معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی مدرسه سینمایی «باران»، دومین جشنواره تئاتر مدرسه سینمایی «باران» همزمان با جشن فارغ‌ التحصیلی هنرجویان این مدرسه با حضور جمعی از هنرمندان سینما در سالن اصلی عمارت نوفل‌‌لوشاتو تهران برگزار شد.

حسین شهابی دبیر جشنواره به همراه هیات داوران متشکل از همایون ارشادی، کاوه سجادی حسینی، فریبا خادمی، شایسته ایرانی و علیرضا ثانی‌فر هنرجویان برتر جشنواره را انتخاب و جوایز این دوره را اعطا کردند.

در این دوره از جشنواره چهار نمایش رئالیستی با کارگردانی و بازیگری هنرجویان مدرسه سینمایی «باران» شرکت کردند و برگزیدگان این رویداد سینمایی به شرح زیر معرفی شدند:

نمایش «اتاق ۲۰» دیپلم افتخار و تندیس بهترین بازیگر را برای ریحانه محمدنژاد به دنبال داشت و لوح تقدیر و تندیس بهترین بازیگر نیز در این نمایش به رضوان بهشتیان اهدا شد.

دیپلم افتخار و تندیس بهترین بازیگر به مهدی طاهری، لوح تقدیر و تندیس بهترین بازیگر به مهرداد موسایی برای بازی در نمایش «خرده جنایت» اهدا شد.

نمایش «داستان بداهه» دیپلم افتخار و تندیس بهترین بازیگر را برای الهه بابایی و لوح تقدیر و تندیس بهترین بازیگر را برای شهرزاد ارسلان به دنبال داشت.

همچنین برای بازی در نمایش «وصیت» نبی الله مینایی دیپلم افتخار و تندیس بهترین بازیگر و امیرنادر بابایی لوح تقدیر و تندیس بهترین بازیگر را کسب کرد.

دیپلم افتخار بهترین نمایش نیز به نمایش «اتاق ۲۰» به کارگردانی نرگس احمدی و دیپلم افتخار بهترین نویسنده به آرش فروزش نژاد برای نمایش «وصیت» اعطا شد.

جایزه ویژه هیات داوران این جشنواره نیز به حسین سعادتی برای نمایش «کمدی دلار» رسید.

مدرسه سینمایی «باران» با مدیریت حسین شهابی در اولین دوره تاسیس این مدرسه از فروردین ۹۸ تعداد ۲۵۵ هنرجو را در رشته‌ های مختلف سینما و تئاتر فارغ‌ التحصیل و به آنها گواهینامه بین‌ المللی اعطا کرده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است