سالن شماره ۲ سینما «سپهر» ساری آغاز به کار کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۳

سالن شماره ۲ سینما «سپهر» ساری آغاز به کار کرد

سالن فوقانی سینما سپهر ساری به همت موسسه بهمن سبز حوزه هنری بازسازی و از امروز 23 مهر آغاز به کار می‌کند.

سینما سپهر ساری

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، سیدعلی سیدپور گلنشینی مدیر امور سینمایی حوزه هنری مازندران با اعلام بازسازی و آغاز به کار سالن شماره ۲ سینما سپهر افزود: سالن دوم سینما «سپهر» ساری که در طبقه فوقانی این سینما واقع است به طور کامل بازسازی شد. این سالن به ۶۲ صندلی VIP، سیستم دیجیتال و لیزر مجهز شده است.

به گفته وی، سالن اصلی سینما «سپهر» ساری ۱۰۰۰ نفر ظرفیت دارد و دومین سینمای هزار صندلی حوزه هنری است. این سالن در سال ۸۵ بازسازی شد و قرار است به زودی به همت موسسه «بهمن سبز» به دو سالن مجزا تبدیل شود.

سیدپور ضمن اعلام خبر احداث دومین سالن نمایش در طبقه فوقانی سینما سپهر ساری بیان کرد: رجوع مخاطبان علاقمند از شهرهای قائمشهر، کیاسر، زیراب، سوادکوه، نکا، جویبار، شهرستان سیمرغ و… به سینما سپهر و همچنین رغبت اهالی فرهنگ و حامی هنر هفتم شهرستان ساری به سینما دلیلی برای افزایش و توسعه سالن‌های نمایش سینما سپهر بود.

وی در پایان عنوان کرد: موسسه «بهمن سبز» تلاش مجدانه‌ای در امر افزایش سرانه سینما در کشور دارد چرا که سینما درگاهی مهم در اشاعه آیین و فرهنگ یک ملت است. تلاش ما برای تحقق اهدافمان در موسسه «بهمن سبز» برای بازسازی و ساخت سالن‌های تازه با وجود مشکلات اقتصادی همچنان ادامه دارد. سینماهای این موسسه با این بازسازی‌ها و نوسازی‌ها، کیفیت بهتری از خدمات را به علاقه‌مندان سینما عرضه می‌کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است