به حوزه اجرا علاقمند شده‌ام/ درهای بسته سینما روی عده‌ای | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۰۳
سپند امیرسلیمانی در گفتگو با صبا:

به حوزه اجرا علاقمند شده‌ام/ درهای بسته سینما روی عده‌ای

سپند امیرسلیمانی از اجرای یک آیتم در برنامه ای از شبکه آموزش صحبت کرد که وی را به اجرا بسیار علاقمند کرده است.

سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا اظهار کرد: آخرین اثری که در آن به عنوان بازیگر حضور داشته‌ام سریال «محکومین» به تهیه کنندگی بهروز مفید نام دارد که زمستان سال گذشته فیلمبرداری آن انجام شد.

این بازیگر با اشاره به اینکه پس از این کار هنوز جلوی دوربین هیچ فیلم یا سریالی نرفته‌ است، بیان کرد: دلیل این کم کاری هم به کم شدن پیشنهادها و کیفیت پایین برخی فیلمنامه‌‌ها برمی گردد که انگیزه حضور در این آثار را از بین می‌برد.

وی افزود: وقتی از نبود پیشنهاد حرف می‌زنم منظورم تلویزیون است، والا در سینما که مدتی است پیشنهاد ندارم.

امیرسلیمانی درباره دیگر تجربه هایش در تلویزیون نیز خبر داد: این روزها بیشتر وقت خود را صرف تولید آیتمی در برنامه «صبحی دیگر» با عنوان «جایی دیگر» کرده‌ام. این برنامه، صبح‌ها ساعت ۹ از شبکه آموزش پخش می‌شود و در آیتمی که مختص به من است به عنوان مجری به جاهای مختلف ایران سفر می‌کنم که کمتر شهرنشینی آن مکان‌ها را دیده است.

این بازیگر گفت: ۲ سال است که این آیتم را اجرا می کنم و به عنوان سازنده این بخش با تهیه‌کننده برنامه گفت‌وگویی داشته‌ام تا ساختار آن تغییر کند چون هر اثری بعد از مدتی که از پخش آن می‌گذرد دیگر جذابیت لازم را برای مخاطب به همراه ندارد.

امیرسلیمانی با انتقاد از وضعیت میراث فرهنگی در کشور که به دلیل تولید این آیتم و سفر به اقصی نقاط کشور با آن مواجه شده است، توضیح داد: به واسطه این برنامه با مسایلی که در حوزه میراث فرهنگی وجود دارد به شدت درگیر بوده‌ام، اما هر اندازه به سازمان میراث فرهنگی تذکر داده‌ام هیچ تاثیری نداشته و بناهای تاریخی به سرعت در حال تخریب است.

بازیگر فیلم «اخراجی‌ها» در پایان اظهار کرد: تجربه اجرا در آیتم «جایی دیگر» مرا به شدت علاقمند به اجرا کرده است، برای همین سعی می‌کنم در آینده روی این حوزه تمرکز و توجه ویژه‌تری داشته باشم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است