درگذشت پدرم باعث شد کم‌کار شوم/ به سوریه می‌روم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۳
 امین ایمانی در گفتگو با صبا:

درگذشت پدرم باعث شد کم‌کار شوم/ به سوریه می‌روم

امین ایمانی بازیگر از حضور در سریال «تلاطم» و همچنین قراردادش با چند فیلم صحبت کرد.

امین ایمانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره حضور خود در سریال «تلاطم»به کارگردانی وحید بیطرفان و تهیه کنندگی کرامت پورشهسواری که به تازگی پخش آن از شبکه پنج سیما به پایان رسیده است، عنوان کرد: سریال «تلاطم» را حدود سه سال پیش کار کردم. زمانی پیشنهاد بازی در این مجموعه را پذیرفتم که پدرم را به تازگی دست داده بودم و شرایط روحی مناسبی برای بازی نداشتم اما به دلایلی تصمیم گرفتم پیشنهاد بازی در این سریال را بپذیرم.

وی ادامه داد: علاقه به قصه و ارتباط با آن از دلایلی بود که باعث شد پیشنهاد بازی را بپذیرم. از سوی دیگر نقش فردی را بازی کردم که پدرش را در سریال از دست می داد و این موضوع به بازی من که پدرم را در آن زمان از دست داده بودم بسیار کمک کرد و سکانس ها برای من تداعی کننده اتفاقی بود که خود به چشم دیده بودم.

بازیگر «تلاطم» درباره نقش خود توضیح داد: نقش پلیس جرم شناس را در این سریال بازی کردم که درگیر چند پرونده ای می شود که یکی از آنها مربوط به فوت پدرش است و متوجه می شود فوت پدر تصادفی نبوده و قتلی صورت گرفته است.

ایمانی در پاسخ به این پرسش که آیا تجربه بازی در نقش پلیس را در گذشته داشته است یا نه، تشریح کرد: برای اولین بار در فیلم سینمایی «لشکر یک نفره» به تهیه کنندگی محمدرضا شریفی نیا که هنوز اکران نشده است در نقش پلیس ظاهر شدم اما تا به حال در تلویزیون کار نکرده بودم. نقش من در «تلاطم» از این بابت برای خودم جذاب بود که علاوه بر انجام وظایف پلیس کمی چاشنی احساس و کینه ای وارد بازی شده بود.

وی درباره بازخورد مخاطبان نیز عنوان کرد: من معتقدم زیبایی کار به این است که همان زمانی که کار ساخت به پایان می رسد، پخش شود چراکه احتمال کهنه شدن سوژه وجود دارد. حال با وجود آنکه ممیزی هایی باعث شد چند قسمت از سریال حذف شود، در کل کارهایی از این قبیل باعث می شود مخاطب به تلویزیون برگردد چراکه اخیرا مردم کمتر تلویزیون نگاه می کنند. در نهایت امیدوارم مردم از این سریال راضی بوده باشند.

ایمانی تاکید کرد: «تلاطم» یک کار دلی بود و همین جا لازم می دانم از وحید بی طرفان کارگردان، کرامت پورشهسواری تهیه کننده، مهدی افشار مجری طرح و تصویربردار، پویا نوری و تمام عوامل و بازیگران تشکر کنم.

بازیگر سریال «سقوط یک فرشته» درباره علت کم کاری های اخیر خود مطرح کرد: بخشی از کم کاری من در سال های اخیر به دلیل از دست دادن پدرم بود که در آن روزها شرایط روحی مناسبی نداشتم و با وجود پیشنهادهایی که برای کار داشتم اما همه را رد می کردم. حتی در آن زمان پیشنهاد بازی در فیلم «شعله ور» به کارگردانی حمید نعمت الله به من داده شد اما آن را نپذیرفتم.

ایمانی ادامه داد: اما یک مساله دیگر این است که من کم کار نبوده ام بلکه کارهایی که در آن بازی کردم، دیده نشدند. مانند سریال «زمانی برای عاشقی» کاری از محمدحسین لطیفی که زمان پخش مناسبی برای آن در نظر گرفته نشد و یا فیلم های سینمایی که در آن حضور داشتم هنوز اکران نشده اند.

وی در پایان درباره پروژه های جدید خود بیان کرد: پیشنهاد بازی در یک فیلم سینمایی را دارم که به زودی وارد مرحله پیش تولید می شود. همچنین برای بازی در یک فیلم سینمایی که با موضوع مدافعین حرم در سوریه ساخته می شود، تا دو هفته دیگر عازم سوریه می شوم.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است