پوستر نمایش «هدیه کوچولو» و «یک روز و دو فصل» رونمایی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۸

پوستر نمایش «هدیه کوچولو» و «یک روز و دو فصل» رونمایی شد

پوستر نمايش «هديه كوچولو» و «يك روز و دو فصل» در مركز توليد تئاتر كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان رونمایی ‌شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پوستر دو اثر کوتاه «هدیه کوچولو» و «یک روز و دو فصل» که در یک سانس با هم به نمایش گذاشته می‌شود، رونمایی شد.

رامین کهن و نوشین سیفی نویسندگی این دو اثر کوتاه نمایشی را بر عهده داشته‌اند و علی باروتی، معصومه آرواز و امیر عباسیان بازی‌دهندگان عروسک‌های این نمایش‌ هستند.

هم‌چنین موسیقی نمایش «هدیه کوچولو» و «یک روز و دو فصل» را امین پروین ساخته و منیر مولودی‌زاده، پرستو آریاکیان و رامین کهن کار طراحی و ساخت عروسک‌ها را بر عهده داشته‌اند.

فضاسازی و طراحی صحنه این نمایش را نیز هانیه زحمتکش و الهه میرزایی انجام داده‌اند.

نمایش «هدیه کوچولو» برنده تندیس بهترین نویسندگی، کارگردانی و موسیقی و نمایش برگزیده‌ بخش خردسال جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان شده است.

همچنین نمایش «یک روز و دو فصل» نیز موفق به دریافت تندیس بهترین کارگردانی و موسیقی و نمایش برگزیده‌ ‌بخش خردسال جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان شده است.

این نمایش که مناسب مخاطبان سه تا هفت سال است، آبان و آذر سال ۱۳۹۸ در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری واقع در پارک لاله تهران روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است